СО НОВ ПРОЦЕС: Xiaomi на секои 76 секунди може да произведува по еден SU7

ОБЈАВЕНО НА:

Само неколку дена откако извештаите тврдеа дека Tesla се откажува од амбициозните планови да го излее долниот дел на своите автомобили како едно парче, Xiaomi даде детали за иновациите што ги користи како дел од својот производствен процес. Процесот на Tesla е познат како gigacasting и Xiaomi го користи и ова и плус печат за производство на SU7.

Xiaomi тврди дека е единствената домашна автомобилска компанија која користи две технологии на саморазвиени материјали од леана легура и саморазвиен систем за кластер на голема опрема за леење матрици.

Tesla беше пионер во употребата на леење од големи размери, чија употреба може да замени многу поединечни компоненти кои би се составиле во поголема компонента со едно леење. Од производствена перспектива тоа значи дека на фабриката и треба помалку простор на подот, додека за автомобилот има подобра безбедност бидејќи автомобилот сега има зголемена цврстина. Понатаму, вообичаено излеаните делови се полесни што помага да се зголеми опсегот на автомобилот. Голем број кинески производители, вклучувајќи ги XPeng и Nio, подоцна почнаа да користат технологија за леење.

Покривајќи површина со големина на две кошаркарски игралишта, машината е означена со името 9100t, што се однесува на силата на стегање на машината. Машината го создава склопот на задниот под на Xiaomi SU7 и намалува 72 делови кои претходно бараа печат и заварување на само еден лиен дел кој може да се произведе за 100 секунди. За производство тоа значи 840 помалку точки за заварување и 45% намалување на времето на производство.

Додека за автомобилот тоа значи дека компонентата е 17% полесна и исто така резултира со намалување на бучавата од патот за 2 dB. Понатаму, го зголемува животниот век на интегрираната подна плоча, што значи дека лесно може да постигне километража од над 2 милиони километри, над 10 пати повеќе од очекуваниот животен век на традиционалните панели на подот.

Една од главните критики за таквото производство е трошокот за замена на делот доколку е оштетен. Сепак, Xiaomi, наводно, има имплементирано трифазен дизајн против судир. Ова значи дека во случај на судир со ниска средна брзина треба да се заменат само гредата против судир и зоната за стуткување.

Xiaomi разви цел групен систем на машини за лиење матрици составен од 60 уреди и 433 процеси, од кои Xiaomi Super Die Casting 9100T е само еден од нив. Истражувањето и развојот од тимот на Xiaomi резултираше со 11 иновации во дизајнот на патенти и подобрувања на постоечката технологија за леење во индустријата, вклучително и систем за параметри за оптимизација на активно вбризгување со вештачка интелигенција.

Фабриката што произведува Xiaomi автомобили има висок степен на автоматизација и кога ќе го достигне капацитетот ќе може да произведе 40 автомобили на час, или по еден на секои 76 секунди. Има преку 700 роботи во фабриката и 181 автономна мобилна единица робот (AMR) која доставува делови со печат.
Машините се користат и за проверка на квалитетот, системот за инспекција X-Eye има точност од 99,9% со посочување на дефекти наместо човечко око.

Следете не и на:

24AUTO NETWORK