Мал пикап и урбани EV за Латинска Америка, дополнителни теренци за Индија и електричен супермини за Европа се меѓу дел од моделите што ќе бидат промовирани
Алијансата Renault-Nissan-Mitsubishi станува посилна и пофокусирана откако трите компании објавија програма за реструктуирање и нов план за иднината што вклучува неколку заеднички проекти со висока вредност во Латинска Америка, Индија и Европа.
Почнувајќи од структурните промени, Renault драстично ќе го намали својот удел во Nissan од 43% на 15%. Оваа бројка се совпаѓа со уделот на Nissan во Renault, што резултира со балансирано партнерство.
Понатаму, Nissan ќе инвестира во потфатот на Renaut за EV и софтвер наречен Ampere, со удел до 15%. Mitsubishi, исто така, размислува да инвестира во Ampere, додека двете компании ќе станат клиенти во проектот „Коњ“ на Renault Group со ниски емисии ICE и хибридни погонски единици. Последно, но не и најмалку важно, сите три членки на Алијансата ќе соработуваат во развојот на технологијата, вклучувајќи батерии со цврста состојба, возила дефинирани со софтвер и автономно возење.
Финализираниот договор се очекува во првиот квартал на 2023 година и завршувањето во четвртиот квартал од 2023 година по одобренијата од регулаторните органи итн. скандал на крајот на претходната деценија.
Renault и Nissan ветија дека ќе балансираат, ќе го отстранат ризикот и ќе ги зајакнат своите операции во Латинска Америка. Големата вест е дека за прв пат по две децении, модел со ознака на Renault ќе биде локално произведен во Мексико. Неименуваниот модел ќе го произведува Nissan, додека неговиот сегмент и вкусот на каросеријата допрва ќе бидат објавени.
Алијансата, исто така, објави нов проект за пикап тежок половина тон кој ќе го развие Renault Group и ќе се произведува во Кордоба, Аргентина. И Renault и Nissan ќе ги претстават своите мали пикапи, сместени под Nissan Frontier / Renault Alaskan. Проектот за пикап тежок еден тон беше оценет како успешен, така што развојот ќе продолжи во иднина.
Понатаму, Nissan и Renault размислуваат да лансираат два тесно поврзани ЕВ во Латинска Америка. Тие ќе бидат позиционирани во сегментот на градски автомобили (А-сегмент), поткрепен со архитектурата CMF-AEV.
Лука де Мео ја опиша Индија како „еден од најважните пазари во светот“, при што Renault и Nissan бараат поблиски врски како единствен начин да бидат профитабилни. Производителите на автомобили ќе понудат поголеми возила во Индија, а сите ќе бидат поткрепени со архитектурата на Renault. Меѓу „неколку проекти за нови возила“ ќе има теренци, вклучувајќи ја и верзијата на Renault Triber на Nissan.
Во Европа, Алијансата повторно го потврди претстојниот електричен наследник на Micra од Nissan, кој треба да го произведува Renault во фабриката ElectriCity во Франција од 2026 година.
Лука де Мео рече дека моделот ќе има 80% заеднички делови со новиот Renault 5. што резултира со 40% намалување на трошоците за развој за Nissan. Претстојната електрична Micra ќе се базира на CMF B-EV платформата, со дизајн специфичен за Nissan како што беше навестено од минатогодишниот официјален тизер.
Други производи на Алијансата се новите модели на Mitsubishi Colt и ASX кои се обновени верзии на Renault Clio и Captur. Двата модели ќе се произведуваат во Шпанија и Турција.
FlexEVan ќе биде првото софтверски дефинирано возило на Renault Group, кое ќе пристигне во 2026 година во Европа, кое ќе биде споделено со Nissan. Renault и Nissan ќе соработуваат и за следната генерација на електрични возила во компактниот сегмент (C-Segment) што ќе пристигне по 2026 година. постпродажба, кружна економија, батерии и голема инфраструктура за полнење ЕВ која ќе се гради во застапниците на Renault и Nissan низ Европа.