Од ID.5 до ID.Buzz, кои ја комплетираат врвната електрична гама, а нема откажување ниту од моторите со внатрешно согорување, па тука се Taigo, фејслифтот на T-Roc и Polo GTI...
Сите производители минуваат низ период на транзиција, и се повеќе се префрлуваат на електричните возила, иако некои сметаат дека хибридите и водородот можат да бидат „иднината“. На истата линија е и VW, а од германскиот бренд најавени се неколку модели за следната 2022 година. Покрај струјата, се уште се присутни и традиционалните мотори со внатрешно согорување.
Следната 2022 година е клучна година во која ќе видиме интересни вести на двата фронта: од една страна, гама која не се откажува од понатамошниот раст и ги зазема најмодерните сегменти, во овој случај компактните теренци и СУВ-купе возила како освежениот T-Roc и новото Taigo. На другите два клучни елементи од семејството на електрични ID како ID.5 и ID.Buzz.
Дополнително Polo GTI ќе пристигне во најновата верзија која веројатно ќе биде последна во реалноста.
Еве ги сите новости за Volkswagen 2022:
Volkswagen Polo GTI 2022
Volkswagen T-Roc 2022
Volkswagen Taigo
Volkswagen ID.5
Volkswagen ID.Buzz
Volkswagen Polo GTI
VW не сака да се откаже од своите популарни спортски автомобили и најновата генерација на Polo сака да остави убави спомени за својата публика. Неколку месеци по рестилизирањето на остатокот од гамата, пристигнува и оној на Polo GTI, кој целосно ја користи новиот изглед за да понуди невидени допири во браниците и светлата и дава дополнителен блесок на моќ.
Моторот 2.0 TSI всушност расте од 200 на 207 КС за 0-100 забрзува за 6,5 секунди и максимална брзина од 240 км/ч. Дотерувањето вклучува пониска суспензија за 15 мм. електронски контролирани амортизери со 2 поставки, XDS контрола на тракцијата, 17 „тркала (18“ на барање) и менувач со двојна спојка стандардно, како и фарови Xenon Matrix IQ.Led. . Новиот Volkswagen Polo GTI веќе е во ценовникот од 30.100 евра, но пристигнувањето е закажано за март.
Volkswagen T-Roc
Неодамна претставениот рестилинг на Volkswagen T-Roc има позашилен преден дел и нагласени доводи за воздух, особено кај верзијата R-line, но не само: три типа на LED фарови (едноставни, Plus и IQ.Led) се стандардни или на барање, ентериерите имаат попријатен тапацир и поголеми дисплеи кои исто така ќе ја сместат инфозабавата и подобрениот гласовен асистент кој исто така пристигнува на Golf и функциите за помош при возењето патување.
Меѓу моторите, сепак, нема нови карактеристики: стартува со 1.0 и 1.5 турбобензина и со 2.0 дизел гориво на моделите пред рестилирање. Верзијата R потоа се враќа на врвот со бензинскиот мотор од 2.0 300 КС. Нема електрифицирани мотори. Од друга страна, потврдена е варијантата Cabrio.
Volkswagen Taigo
Со Volkswagen Taigo, компанијата од Волфсбург сакаше да го каже својот збор во успешниот подсегмент на SUV-Coupé кој, меѓу малите/компактните, нема многу претставници. Volkswagen Taigo е долг 4,24 метри, со почетна цена од 23.150 евра со веќе официјализиран ценовник. Моторите се само бензински, 1.0 и 1.5 со моќност меѓу 95 и 150 КС, но без хибридни решенија од кое било ниво.
Volkswagen ID.5
Привремениот предводник на новата електрична гама, Volkswagen ID.5 засега е врвниот модел изграден од компанијата Волфсбург на платформата MEB. Тој е SUV-електрично купе големо колку близнакот ID.4 (со димензии приближно 4,60 метри). Ќе дебитира на почетокот на 2022 година со веќе комплетната листа на верзијата GTX со високи перформанси.
Неодамна објавената италијанска гама ги вклучува само двете најмоќни верзии, Pro Performance со 204 КС и GTX со 300 КС, и двете со погон на четири тркала со по еден мотор за секоја оска и батерии од 77 kWh кои ветуваат автономија. од 480 до 520 км. Верзијата Pro со само 174 КС заден мотор засега не е предвиден.
Volkswagen ID.Buzz
Единствениот од моделите на VW наведен во календарот на новитети за 2022 година, кој не е прикажан и достапен за нарачка на крајот на 2021 година, ID.Buzz е првиот модел од семејството на електрична енергија кој исто така ќе има комерцијална варијација и онаа која според гласините би требало да има најспособна батерија, дури 100 kWh.
ID Buzz ќе биде и првиот што ќе биде опремен со технологии за вистинско автономно возење, иако ќе започне со пилот проект кој ќе го користи како шатл во градот Хамбург. Прототип беше прикажан на Саемот за автомобили во Минхен, други работат речиси без камуфлажа за последните тестови со оглед на почетокот на производството што за Европа ќе се одржи во Хановер. Презентацијата се очекува до крајот на годинава.