Renault има големи ветувања со лансирањето на новиот електричен автомобил Renault Scenic. Ако живеете во Велика Британија, рекламната кампања на Renault им ветува на британските клиенти – „Добар брак!“ Renault го опишува Scenic како семеен автомобил со многу простор и удобност за целото семејство. Така што едноставно нема причина патниците да се караат.
Кампањата била инспирирана од истражувањето спроведено од Renault кое покажа дека една петтина (21 отсто) од Британците велат дека грешките при возењето предизвикуваат најмногу расправии меѓу нив и нивниот автомобилски партнер, а потоа 20 отсто кои велат дека причината за расправијата е нивната стилот на возење на партнерот.
Ккао што пишува магазинот autoexpress.co.uk
истражувањето исто така покажа дека првите три карактеристики кои помагаат да се подобри расположението во автомобилот се: удобни седишта (42 проценти), добар музички систем (26 проценти) и доволно простор за секого (26 проценти).
Renault затоа наведува дека го има вистинскиот автомобил за семејството и дури нуди можност за враќање на автомобилот и целосно враќање на парите – доколку купувачот на Scenic се разведе во рок од една година.
„Сите сме биле во таква ситуација, едноставно паровите не се секогаш во хармонија. Оваа уникатна кампања покажува колку Renault е уверен во својот модел Scenic и неговата способност да донесе радост во семејниот живот – изјави Ноел Бантинг, креативен директор на рекламната агенција на Renault, Publicis London.
Понудата доаѓа со неколку клаузули. Автомобилот мора да биде приватно купен и мора да поминете низ документиран развод или раскинување на партнерството, а се мора да биде потврдено од судот.