Renault и Geely станаа партнери – очекуваат годишен приход од 15 милијарди евра

ОБЈАВЕНО НА:

Францускиот производител на автомобили Renault и кинескиот партнер Geely најавија долгоочекувано заедничко вложување кое ќе овозможи развивање на мотори со внатрешно согорување и хибридни мотори, надевајќи се дека ќе ја подобрат конкурентноста.

Овој потфат е фокусиран на развој на поефикасни бензински мотори и хибридни системи, додека конкурентските производители на автомобили ги зголемуваат инвестициите во погонски единици со ниски емисии како одговор на забавувањето на продажбата на електрични возила.

Toyota во вторникот ги претстави моторите од следната генерација кои можат да се користат во хибриди и други возила со ниски емисии, а кинескиот BYD, исто така, објави нова хибридна технологија за ефикасна гориво оваа недела.

„Неопходна е комбинација од различни технологии на погонската група… за да се постигне успешна декарбонизација во свет каде што повеќе од половина од произведените возила се очекува да се потпираат на мотори со внатрешно согорување до 2040 година“, се вели во заедничката изјава на Renault и Geely.

Заедничкото вложување 50-50 е клучен елемент на стратегијата на Renault да остане пред поголемите ривали со потпишување на повеќе партнерства за намалување на трошоците и пристап до нови пазари.

Со отфрлање на бизнисот со мотори со внатрешно согорување, Renault планира да се фокусира на електрични возила, дел од општото реструктуирање на француската компанија што вклучува и преглед на нејзиниот повеќедецениски сојуз со Nissan Motor.

За Geely, договорот го проширува моделот на градење партнерства за да се прошири надвор од Кина. Geely претходно објави договор за развој на хибридни бензински мотори со Mercedes-Benz и има удел во германскиот производител на автомобили.

Потфатот, наречен HORSE Powertrain, ќе биде со седиште во Лондон и ќе ги снабдува брендовите на групата, како и трети производители. Се очекува бизнисот да достигне околу 15 милијарди евра (16,2 милијарди долари) годишен приход и да произведува околу пет милиони енергетски единици годишно, соопштија производителите на автомобили.

Матијас Џанини ќе биде извршен директор на потфатот, а извршниот директор на Geely Holding Даниел Ли ќе биде претседател на одборот.

Џанини беше поранешен глобален извршен директор за продажба на Vitesco Technologies, бизнис со погонски агрегат откачен од добавувачот на автомобили Continental.
Овој потфат се очекуваше од почетокот на годината, но регулаторното одобрување во Кина беше одложено најмалку три пати, изјавија извори за Ројтерс.

 

Следете не и на:

24AUTO NETWORK