Планот на Европската унија за смалување на емисијата на јагледор диоксид од возилата и влијанието за преминување на електрични возила ќе загрози 13 милиони работни места во европската автомобилска индустрија и тоа ќе оди на рака на Азија“, вели првиот човек на PSA групацијата.
Европскиот парламент и земјите членки постигнаа договор во декември емисиите на штетни гасови од автомобилите до 2030 година да се намалат за 37,5 проценти во однос на нивото од 2021 година. Емисиите на помалку комерцијалните возила во истиот период би требало да се намалат за 31 процент.
„Ова ги загрозува работните места на вкупно 13 милиони работници во индустријата и би можело да дестабилизира некое од европските друштва“, вели Карлос Тавареш, кој е извршен директор на PSA.
Тој изрази задоволство од француско-германскиот план за влијание за развој на европската индустрија на батерии за електрични автомобили и за смалување на зависноста на произведувачот од Европската унија во азиската конкуренција низ градење на две нови фабрики за батерии.
Сепак, предупреди дека големите играчи како Bosch после анализата на тој проект заклучиле да не е профитабилен. PSA исто така го има разгледано утврдувајќи дека почетните капитални трошоци се огромни и дека пронаоѓањето на локација за фабрика би можело да биде тешка задача со оглед на европските регулаторни ограничувања.
Кинескиот пазар е многу тежок за PSA
„Ако европските произведувачи до 2020, 2025 и 2030 година не продадат доволно електрични автомобили ќе платат огромни казни. Тоа не присилува кај азиските доставувачи да се резервираат значителен број на батерии, а тие не дочекуваат со насмевка“, нагласува Тавареш.
Тој вели дека кога во 2013 година пристигнал во PSA, кинескиот пазар бил сметан за последната надеж за компанијата, но денес генерира 80 проценти на приходот во Европа. Кина е многу тежок пазар за PSA поради тоа што компанијата има потешкотии со разбирањето на тој пазар, очекувањата на клиентите, размислувањето на партнерот во сопственост на државата.