Одличниот почеток за Lamborghini во 2022 година продолжи со тоа што производителот на автомобили ги забележа своите најдобри перформанси вклучувајќи ја и профитабилност во еден квартал.
Прометот на италијанскиот производител на автомобили надмина 592 милиони евра во првиот квартал од 2022 година, што претставува значителен пораст од 13,3 отсто во однос на првите три месеци од 2021 година, што и самата беше рекордна година за марката. Понатаму, оперативната добивка на Lamborghini исто така скокна за 25 отсто на 178 милиони евра, од 142 милиони евра во првиот квартал од 2021 година.
Како што беше најавено во април, Lamborghini продаде 2.539 возила во првите три месеци од годината. Не само што ова зголемување од 4,8 отсто во испораките придонесе позитивно за финансиските резултати на брендот, туку и поволните трендови на девизниот курс.
Во текот на првиот квартал од годината, Lamborghini, исто така, за прв пат влезе во светот на NFT и отвори серија нови застапништва, вклучително и нова локација во Стокхолм што служи како нејзино второ застапништво во Шведска. Овој нов застапник се состои од изложбен салон од 424 квадратни метри со посебен простор за програмата за прилагодување Ad Personam на Lamborghini. Објектот вклучува и наменски сервисен центар.