Моделот 5008 е за 25 см подлг од 3008, сега 5008 има електричен погон, можност од 320 КС и домет од 660 км.
На европскиот пазар, електричниот кросовер e-5008 стандардно ќе доаѓа со внатрешност со три реда, што неговиот најблизок конкурент, Tesla Model Y, не може се фалат со тоа. На Европејците ќе им биде понуден избор на модификација со еден електричен мотор и погон на предните тркала и со два електромотори и погон на сите тркала. Алтернатива на електричниот автомобил ќе биде хибридниот 5008 со 1,2-литарски мотор со внатрешно согорување и електромотор – оваа верзија ќе биде достапна на почетокот на продажбата.
Моделот со ознака 5008 е во функција од 2009 година, првично не беше кросовер, туку миниван. Моделот беше трансформиран во SUV со три реда дури во 2016 година, потоа беше подложен на ажурирања во 2020 и 2022 година, а сега конечно смени генерации.
Peugeot e-5008 го задржа својот распоред со седум седишта, што поволно го разликува од Tesla Model Y, кој не е достапен за Европејците во таква верзија. Тој е исто така поголем од e-3008, со кој ја дели платформата STLA Medium.
Новиот 5008 има продолжено меѓуоскино растојание: растојанието помеѓу оските е 2,9 метри наспроти 2,74 метри за „помладиот“ 3008. Волуменот на багажникот со отворен трет ред седишта е само 259 литри, што е помалку од онаа на MINI Cooper, но ако третиот ред се преклопи, багажникот ќе се зголеми на 748 литри – повеќе од оној на 3008 (520 литри).
Внатрешноста на е-5008 е сосема иста како онаа на скапите верзии на е-3008. Има i-Cockpit со малку заоблен дисплеј од 21 инчи кој се издигнува над предниот панел, чија лева половина е резервирана за индикаторите на инструментите, а десната половина за контролирање на мултимедијалниот систем.
Во центарот се прилагодени копчињата за брз пристап i-Toggles, вкупно 10. Воланот е пресечен горе и долу, а на него се наоѓаат контроли чувствителни на допир. Кросоверот ќе има и верзија GT, чии разлики се сведени на поспортски дизајн на ентериерот, тркала од 20 инчи и присуство на адаптивна контрола на патувањето.
Најприфатливата модификација на Peugeot e-5008 има еден електричен мотор со моќност од 214 коњски сили на предната оска и батерија со капацитет од 73 киловат часови, обезбедувајќи до 500 километри километража. Најавена е и помоќна верзија со погон на предните тркала со електричен мотор од 231 коњски сили и батерија од 98 киловати – ваков електричен автомобил може да помине до 660 километри со едно полнење. Топ верзијата се нарекува Electric 320: овој e-5008 има погон на сите тркала и два електрични мотори со системска моќност од 320 коњски сили и капацитет на батерија од 98 киловат часови. Резервата на енергија е 500 километри.
Што се однесува до модификацијата со „блага хибридна“ инсталација, овој 5008 е опремен со 1,2-литарски Pure Tech турбо мотор со моќност од 136 коњски сили и „робот“ со вграден електромотор.
Подоцна на пазарот ќе се појави и plug-in хибрид со мотор со внатрешно согорување од 125 коњски сили и електричен мотор со 150 коњски сили, но тоа нема да се случи пред 2025 година.