Јапонскиот производител на автомобили Mazda постави цел да постигне меѓу 25% и 40% од својата глобална продажба со електрични автомобили до 2030 година.
Mazda не го откри износот на планираните инвестиции во електрични возила до 2030 година, но според јапонскиот економски дневен весник Никеи, групацијата планира да потроши околу 1.500 милијарди јени (10,3 милијарди евра).
Производителот, кој го лансираше својот прв електричен модел во 2020 година, кросоверот MX-30 – далеку од комерцијален успех во моментот – има намера да напредува во фази во оваа област и преку бројни партнерства.
Компанијата најави договори за соработка во електромоторизацијата со неколку јапонски компании, како и партнерство со Envision AESC за негово снабдување со батерии.
Envision AESC, јапонска компанија специјализирана за батерии и припаѓа на кинеската Envision групација, веќе има воспоставено важни партнерства со други големи производители на автомобили како што се Nissan, Renault, Mercedes-Benz и BMW.