Какви се пазарните перформанси на автомобилските групи во првите девет месеци од 2022 година и кои се најуспешните?
Агенцијата focus2move вели дека врз основа на анализа на податоци од 159 земји, сите големи автомобилски групи изгубиле позиции од година во година (со исклучок на Suzuki), додека производителите на електрични возила уживале силен раст за периодот јануари-септември.
Податоците од focus2move покажуваат дека во првите девет месеци од 2022 година, продажбата на автомобили (автомобили и лесни камиони) ширум светот била на ниво од 56,8 милиони единици, или 5,2% помалку во споредба со истиот период од претходната година.
Со намалување на продажбата од 5,2%, на 7,4 милиони единици, Toyota може да се пофали со првото место во ТОП 10 на најуспешните автомобилски групи.
Намалување од 9,5%, на 5,8 милиони единици, е забележано на второто место во автомобилската групација – Volkswagen Group, а на третото – Hyundai-Kia, пад од 10,5%, на 4,9 милиони единици.
Во ТОП 10 се вклучени и Stellantis (4,8 милиони), Renault Nissan Alliance (4,75 милиони), General Motors (4,2 милиони), Ford (2,6 милиони), Suzuki (2,1 милиони) и BMW Group (1,7 милиони).
Од focus2move ги истакнуваат перформансите на кинескиот специјалист во областа на електричната мобилност BYD кој забележа раст од 165% и пласман на 13-та позиција и Tesla со подобрување од 55,8% и 15-то место на рангирањето.