Државата Калифорнија може да воведе нова пилот-програма со која шест (засега неоткриени) градови ќе добијат „системи активирани со звук“ кои во основа делуваат како и камера за брзина, само се за звук.
Законодавниот дом на државата Калифорнија ја одобри мерката и ако гувернерот Гевин Њусом го потпише законот, петгодишната пилот програма би можела да започне да се бори со гласните автомобили и мотоцикли. Претходно утврдените граници на државата од 95 децибели за автомобили и 80 децибели за мотоцикли произведени по 1985 година ќе останат непроменети, известува Autoweek.
Наместо тоа, државата сега ќе може поефикасно да ги спроведува тие ограничувања за бучава. Според нацрт-законот, системот располага со некој мерач на децибели и паметна камера која може да се фокусира на изворот на бучавата за да го фотографира возилото и, на крајот, да му испрати казна на сопственикот.
Иако спецификите за тоа како функционира системот не се јасни во предлог-законот, Калифорнија не е првата која воведува таква мерка. На почетокот на оваа година се појавија извештаи дека државата Њујорк почнала да испраќа предупредувања до луѓето чии возила се покажало дека се премногу гласни од сличен автоматски систем за извршување. Франција, исто така, ги тестираше овие системи.
Иако може да изгледа чудно што Калифорнија купува опрема за спроведување на ваков закон кога исто така планира да ја забрани продажбата на нови возила со мотори со внатрешно согорување, таа забрана доаѓа до 2035 година. Само затоа што новите возила со мотори со внатрешно согорување не се продаваат не значи дека тие сè уште нема да бидат на пат, бидејќи повеќето нови автомобили веројатно ќе траат најмалку уште пет до 10 години после тоа.
Овој нов предложен закон бара возачите да бидат предупредени со знаци пред да влезат во зоната за спроведување, а оние кои првпат прават прекршок нема да бидат казнети. Од градските власти кои учествуваат, исто така, се бара да креираат планови за плаќање, опции за одложување и откажување од парични казни за сопствениците на возила со ниски приходи кои се покажуваат неспособност да платат.
Висината на казните за оние кои ги надминуваат границите на нивото на бучава во повеќе наврати засега останува нејасна. Средствата собрани преку оваа програма, сепак, ќе треба или да се потрошат за нејзино продолжување или за друга инфраструктура во сообраќајот.