До 2030 година, најмалку 70 проценти од сите продадени единици на VW во Европа ќе бидат целосно електрични возила
Целосно електричниот Volkswagen ID.3 по неговата прва година на европскиот пазар е апсолутен хит. До крајот на септември, автомобилот веќе имал 144.000 нарачки во Европа – 50 проценти од купувачите не возеле Volkswagen порано, покажала студијата нарачана од компанијата.
За споредба, во просек односот на нови клиенти за другите модели на VW е околу 36 проценти. Во првата половина на 2021 година, силната побарувачка за ID.3 и други ID модели го направија VW лидер на пазарот за електрични возила со батерии во Европа за многу кратко време.
Во август, автомобилот беше најпопуларниот електричен автомобил на многу пазари, вклучувајќи ги Германија, Обединетото Кралство, Ирска, Австрија и Швајцарија. Врз основа на новите регистрации, ID.3 исто така се рангираше на врвот во Западна Европа во целина во август.
Со цел да се задоволи големата побарувачка, околу 1.200 примероци од електрични автомобили ги напуштаат производствените линии во Цвикау и Дрезден секој ден, а фабриката во Цвикау работи по три смени.
За речиси 80 проценти од германските клиенти, ID.3 е најчесто користеното возило во нивното домаќинство. За повеќето корисници, полнењето на нивните возила дома е веќе целосно неутрално со јаглерод. Околу 70 проценти од нив користат само зелена електрична енергија, или од сопствен фотоволтаичен систем или од нивниот снабдувач со електрична енергија.
До 2030 година, најмалку 70 проценти од сите продадени единици на VW во Европа ќе бидат целосно електрични возила, тоа е суштински повеќе од еден милион возила. Во Северна Америка и Кина, учеството на електрични возила во продажбата треба да биде најмалку 50 проценти. Покрај тоа, VW ќе лансира најмалку еден нов електричен автомобил секоја година.