Возилата со нулта емисија се очекува да претставуваат 80% од продажбата на корејската марка во 2030 година.
Раководните лица на Kia го искористија денот на инвеститорите за да го објават својот план, додека корејската фирма решително се позиционира, исто така, на патот кон електрификација. Засега, електричниот теренец EV9 е „зелената“ претставник на Kia, кој го нуди и кросоверот e-Soul, но и трендовската верзија на моделот Niro (eNiro).
Во 2027 година ќе бидат претставени не помалку од 14 модели, при што се очекува електричните возила да сочинуваат, на одредени пазари, до 80% од продажбата на Kia, додека целта е вкупно 4 милиони возила да се продаваат ширум светот секоја година.
Од 2023 година секоја година ќе се лансираат две електрични возила. Покрај веќе најавената цел од 11 модели до 2026 година, понудата ќе ја комплетираат и два електрични пик-ап, како и почетен модел BEV.
Ако таканаречените „еколошки“ возила во моментов претставуваат 17% од продажбата на Kia, корејската фирма се надева дека ќе го зголеми овој процент на 52% ширум светот и на 80% на најнапредните пазари во однос на електрични возила: Европа, Кина, Кореја и Северна Америка.
Исто така, треба да се напомене дека технологијата за автономно возење развиена од Kia, наречена „Автоматски режим“, ќе биде интегрирана во Kia EV9 од 2023 година и дека опремата за поврзување ќе биде распоредена на сите возила во опсег од 2025 година.
„Kia започна длабока трансформација на целата компанија, вклучително и промена на нејзината корпоративна визија, лого, производи и дизајн, како и нејзината стратегија“, рече Хо Сунг СОНГ, претседател и извршен директор на Kia корпорацијата.