Од 2014 година откако беше претставенa BMW 2 Series Active Tourer продадени се речиси половина милион примероци, што беше доволна причина BMW повторно да даде зелено светло и да се претстави и втората генерација на нивниот мал миниван.
Втората генерација на MPV, која треба да биде претставена во Европа следниот февруари, доаѓа со нов смел дизајн. BMW 2 Series Active Tourer гледано одзади има рационализирана каросерија и поразобразно ветробранско стакло. Дизајнерите, исто така, му дадоа на моделот рачки што се монтирани на врата, поавантуристичка стаклен покрив и потенок заден столб. Задниот дел се одликува со тенки LED задни светла и позоблена задна врата. Моделот доаѓа стандардно со алуминиумски фелни од 16 или 17 инчи, но клиентите можат да нарачаат и такви со големина од 19 инчи. Ќе има варијанти Luxury Line и MSport при што вторите ќе бидат лесно идентификувани по поагресивните браници.
Внатрешноста се карактеризира со материјали со повисок квалитет и модерен дизајн. Ѕвезда е новиот BMW Curved Display. Се состои од дигитална група инструменти од 10,25 инчи и инфозабавен систем од 10,7 инчи со стандардна GPS навигација, како и подобрена Android Auto и Apple CarPlay интеграција. Инфозабавниот систем работи со оперативниот систем BMW 8 и има интелигентен личен асистент, како и 5G конекција.
На друго место, има „лебдечки“ потпирач за раце со интегрирана контролна табла со минималистички менувач. Моделот, исто така, може да се пофали со спортски волан обвиткан со кожа, двозонски систем за автоматска контрола на климата, четири USB-C порта и редизајнирани седишта што може да се нарачаат со кожен тапацир Sensatec или Vernasca.
Кај Active Tourer задните седишта можат да се лизгаат до 130 мм. Понатаму, капацитетот на багажникот се зголемува за дури 90 литри и има простор до 470 литри зад задните седишта. Ако тоа не е доволно, седиштата може да се преклопат за да се зголеми капацитетот 1.455 литри.
BMW 2 series Active Tourer
Моделот ќе биде достапен со различни мотори, а првиот, 218i доаѓа со турбо со 1,5-литарски три цилиндричен мотор кој произведува 134 КС и 230 Nm вртежен момент. Му овозможува на моделот да забрзува од 0-100 км/ч. за 9,0 секунди пред да достигне максимална брзина од 214 км/ч.
Моделот 220i е сличен, но има зголемена моќност од 154 КС и 240 Nm вртежен момент. Ова го намалува времето од 0-100 км/ч. на 8,1 секунда, додека максималната брзина се зголемува на 221 км/ч.
Клиентите, исто така, можат да се одлучат и за 223i, кој има турбо полнач со 2.0-литарски четири цилиндричен мотор со 201 КС и 320 Nm вртежен момент. Забрзува до 100 км/ч. за 7 секунди и достигнува брзина од 241 км/ч.
И на крај, 218d има 2.0-литарски турбодизел со четири цилиндричен мотор со 148 КС и 360 Nm вртежен момент. Тој му овозможува на моделот да забрзува од 0-100 км/ч. за 8,8 секунди и до максимална брзина од 220 км/ч.
Сите мотори се поврзани со седумстепен менувач со двојна спојка, но 220i и 223i се забележливи бидејќи нивниот менувач има електричен мотор вграден во него. Ова може да испорача „засилување на моќноста“ до 19 КС.
Погонскиот системи ќе се прошири следното лето бидејќи BMW ќе лансира две plug-in хибридни варијанти. И двата ќе имаат 1,5-литарски трицилиндерски мотор кој ги напојува предните тркала и електричен мотор што ги врти задните тркала. Ова ќе им даде комбинирана моќност од 242 КС и 322 КС.
Уште поважно, моделите се опремени со поголеми, батерии од 14,9 kWh што ќе овозможат опсези само со електрична енергија до 80 километри во WLTP циклус.