сабота, 25 ноември, 2025 година

Следниот Renault Megane (и Scenic) ќе бидат со бензински мотори!

ОБЈАВЕНО НА:

СПОДЕЛИ:

Instagram
FbMessenger
WhatsApp
RSS
Follow by Email
Copy link
URL has been copied successfully!

ПОВРЗАНИ НАПИСИ

Renault се подготвува да ги врати погоните со внатрешно согорување – но во нова улога. Следната генерација на Mеgane и Scenic, планирана кон крајот на деценијата, повеќе нема да биде строго електрична: брендот развива нова мулти-енергетска платформа што ќе поддржува целосно електрични, сериски хибриди со бензински генератор (range-extender) и plug-in хибриди. Целта е да се засили настапот во клучниот C-сегмент, каде што актуелниот Mеgane E-Tech се бори со темпото на продажба.

Електричните градски модели на Renault (како Twingo и R5) успешно го погодуваат вкусот на купувачите, но семејните хечбек/кросовер клиенти често бараат поголема автономија и флексибилност на долги патувања. Новото раководство јасно стави до знаење дека „поголемите автомобили се приоритет“ и дека марката мора да понуди повеќе решенија во ист пакет – без да се откаже од електричниот фокус.

- Advertisement -

Каков хибрид планира Renault?
Најизвесно сценарио е серискиот хибрид (range-extender): автомобилот се движи само на електромотори, а компактен бензинец работи како генератор за полнење на батеријата – без механичка врска со тркалата. Филозофијата е слична на Nissan e-Power: целосно електрично чувство во возење, но без „анксиозност“ за домет. Како технолошка база за термалниот модул логично се наведува Horse – заедничката компанија на Renault и Geely (со Aramco) која веќе има компактен генераторски агрегат усогласен со идните еко-норми.

Идната модуларна архитектура (внатрешно позиционирана како PPC) ќе ги обедини Megane и Scenic со денешните хибридни Austral/Espace/Rafale, но со обратна логика: електричниот пакет е „основата“, а термалните модули влегуваат како дополнување каде што има смисла. Овој пристап им дозволува на инженерите да скратат развојни циклуси и да намалат трошоци, а на купувачите – да изберат изведба според навиките во возење и инфраструктурата за полнење.

Додека трае развојот на новата платформа, Renault тестира фејслифт на актуелниот Megane: визуелни измени, повеќе помошни системи и нова батерија. Денес врвната е 60 kWh (до приближно 459 км. според WLTP); логично е надградбата да се движи кон капацитет и домет поблиски до Scenic со 87 kWh (до приближно 615 км), а ориентација дава и новиот Nissan Leaf со 75 kWh. Целта е Меган да остане конкурентен на пазарот додека пристигне целосно новата генерација.

Со range-extender и PHEV варијанти, Megane и Scenic ќе можат да ја покријат целата палета на потреби – од градско секојдневие до семејни рути од повеќе стотици километри.

Instagram
FbMessenger
WhatsApp
RSS
Follow by Email
Copy link
URL has been copied successfully!

ПОВРЗАНИ ВЕСТИ

Патувања

НАЈЧИТАНИ

Новитети

Магазин

Тест

Додатоци

Вози на струја