Од Stellantis ПРИЗНАВААТ: Електричните автомобили не се решение за секого

ОБЈАВЕНО НА:

Електричните возила можат да бидат решение за мобилност за некои, но не за сите. Карлос Таварес, извршен директор на Stellantis, го изјави ова за време на форумот „Слобода на мобилност“ организиран од компанијата. Не е ново тоа што Карлос Таварес, како и другите извршни директори на автомобилски групи, е внимателен во врска со преминот кон електрична енергија, а сомнежите остануваат особено за батериите.

Според Таварес, како што пишува Automotive News Europe, сè уште е потребен „многу значаен напредок во однос на хемијата“ за да се преполови нивната тежина во следната деценија. Водородот, исто така, не би бил алтернатива за сегашната масовна мобилност, поради неговата „многу висока“ цена, додека заедничките автомобили се чини дека е најдоброто решение, барем за урбаните области.

Пробивот ќе се случи, но потребно е време. Денес, создавањето на батериски пакет бара многу суровини. Премногу, што сè уште не е „разумно“ од еколошка гледна точка.
„Индустријата, базирана на нови хемикалии, мора да постигне пробив во густината на моќноста на ќелиите во следната деценија за да ја намали тежината и употребата на суровините на електричните возила за најмалку 50 отсто“, објасни Таварес.

Според извршниот директор на Stellantis, ќе има пробив, но тоа нема да биде веднаш. Ќе видиме дека тоа ќе се случи во „следната деценија“ благодарение на „новата хемија која се надеваме дека ќе го реши проблемот со недостигот на литиум, меѓу другото“.

Форумот за Слобода на мобилност се осврна и на уште една пречка за ширењето на електричните возила низ светот: пристапот до електрична енергија.
Роберто Шефер, професор по енергетска економија на Федералниот универзитет во Рио де Жанеиро во Бразил, потсети дека околу 800 милиони луѓе немаат пристап до електрична енергија и дека „многу повеќе“ немаат стабилна електрична мрежа на која може да се потпрат.

„Електричната мобилност не е решение, барем во следните 20 или 30 години, кога навистина треба да дојдеме до нула“, рече Шефер, „мора да размислуваме за енергетската сиромаштија. Сиромаштијата во транспортот е реалност на глобалниот југ. Мора да имаме на ум дека не постои единствено решение кога станува збор за мобилноста“.

Следете не и на:

24AUTO NETWORK