Tesla штотуку го испорача своето милионито возило во Европа. Ова достигнување покажува колку сериозен играч стана овој производител на нашиот континент во меѓувреме.
Tesla тврди дека вложува многу напор за да го забрза усвојувањето на електрични возила и да придонесе за побрза транзиција на Европа кон одржлива енергија. и дека, на просечен животен век на возилото, нивните возила моментално на патиштата ќе ги намалат емисиите на CO2 за приближно 50 милиони тони. За секој автомобил, ова е еднакво на количината на штетни емисии произведени во 50 повратни летови меѓу Барселона и Лос Анџелес за секој поединец.
Од многу ограничен број модели на Roadster испорачани во 2009 година до стотици автомобили испорачани секој ден во 2023 година, Tesla забележа експоненцијален раст на продажбата.
Во согласност со нивниот план од 2006 година, тие се префрлија од продажба на електричен спортски автомобил чија цена беше многу над 100.000 евра на подостапни електрични возила погодни за семејства.
Во периодот од 2018 година, кога ги продаваа само Model S и Model X, до 2023 година, кога најголем дел од продажбата се Model 3 и Y, просечната продажна цена на Tesla во Европа падна за повеќе од 50 отсто.
Неодамна, Tesla направи натамошен напредок благодарение на постојаното намалување на цените. Само оваа година, Model Y, најпродаваниот модел во Европа, стана подостапен, без компромиси за квалитетот, безбедноста, ефикасноста и перформансите.
Како што цените станаа попристапни, Tesla значително ја прошири својата мрежа на Supercharger низ Европа. Ова зголемување одигра клучна улога во исполнувањето на целта и го олесни достигнувањето на бројката од милион испораки на возила, обезбедувајќи им на сопствениците на Tesla практично и ефикасно решение за полнење.
Tesla сега има повеќе од 1.000 станици за полнење и 13.000 индивидуални суперполначи во Европа кои работат непрекинато 99,95% од времето. На 12 главни пазари во Европа, повеќе од 85% од автопатите и главните патишта се наоѓаат на 60 минути од суперполнач.
А растот не забавува ниту во 2023 година. Во текот на првите 3 квартали, во Европа се отвораа во просек околу 8 индивидуални Superchargers секој ден.