Новиот извршен директор на Toyota, Коџи Сато, има големи планови за компанијата, која се надева дека ќе ја претвори во „електричен предводник“. За да се постигне тоа, компанијата може да ја сподели својата нова технологија за батерии со своите партнери. Јапонскиот гигант има удел во различни компании, како што се Subaru, Mazda, Suzuki, Daihatsu, Hino, Isuzu и други.
Тојота веќе се обврза да ја обезбеди својата хибридна технологија од следната генерација на некои од поврзаните компании. На крајот на краиштата, споделувањето технологија со партнерите ќе помогне да се распределат трошоците за нејзиното создавање.
Како дел од глобалниот план, Toyota планира да продава повеќе од 3,5 милиони електрични автомобили годишно до 2030 година, од кои околу половина ќе се засноваат на новоразвиената платформа, која ќе биде претставена во 2026 година. Оваа нова платформа може да обезбеди електрични возила значи километража до 1.500 км.
Со новите производствени процеси, Toyota се надева дека ќе ги намали трошоците за електричните автомобили, кои се екстремно скапи за производство. Производителот на автомобили, исто така, се надева дека ќе ја намали зависноста од работниците и ќе го автоматизира производството на нови модели колку што е можно повеќе. Истовремено. Тoyota планира да ги усоврши вработените за попродуктивни улоги.