VW во 2026 година со следната генерација на EV платформата ќе понуди до 1.700 КС

ОБЈАВЕНО НА:

VW претходно соопшти дека платформата SSP ќе биде одложена најмалку до 2030 година, но нејзиниот извршен директор сега тврди дека ќе биде во функција според предвиденото

Новиот извршен директор на Volkswagen групацијата, Оливер Блум, даде храбра изјава за електричната иднина на автомобилскиот производител. Откако самата компанија рече дека нејзината следна генерација на SSP платформа за електрични возила ќе биде одложена дури до 2030 година, тој сега тврди дека проектот е вратен на колосекот и ќе почне да се вградува во 2026 година.

Под своето старо раководство, VW Group се трудеше не само да создаде единствена EV платформа за секое возило што го произведува, од најмал градски автомобил до најголемиот луксузен теренец, туку вети и дека ќе развие софтвер што ќе им овозможи на водечките во индустријата ефикасност и целосно автономно возење.

Веројатноста VW да го постигне тоа изгледаше малку веројатно по лансирањето на осмата генерација на Golf и неговиот прв модерен EV, ID.3. Двете возила претрпеа сериозни софтверски проблеми, кои подоцна се заканија да го одложат лансирањето на повеќе електрични возила од други марки и на крајот доведе до ревидиран датум за лансирање на SSP помеѓу 2028 и 2030 година.

Сепак, на настанот на пазарот на капитал Блум рече дека платформата ќе започне да се користи во 2026 година и ќе може да снабдува возила со до 1.700 КС (1268 kW/1.724 КС), наместо 1.100 КС (820 kW). /1.115 КС) пренесува Autocar.

Блум, исто така, вети дека возилата базирани на платформата ќе можат да се полнат од 10 до 80 проценти за само 12 минути, помалку од половина од времето (35 минути) што им е потребно на возилата на постоечката MEB EV платформа на VW за да се наполнат.

Тоа ќе биде потпомогнато од новата универзална клеточна архитектура на VW која користи различни хемикалии. Иако платформата SSP ќе го поткрепи секое возило на VW групацијата, од најевтината Škoda до најскапиот Lamborghini, шасијата на секое возило нема да биде идентична. Volkswagen ќе работи на најмалата верзија на платформата која ќе биде насочена кон неговите најевтини возила, Audi ќе работи на средната платформа, а Porsche ќе ја создаде најголемата, најскапата верзија на платформата.

Новиот софтвер на групацијата VW, исто така, ќе им овозможи на нејзините возила да имаат автономија до Ниво 4, во суштина најмногу без возач што возилото може да го добие додека го задржува воланот и контролите за луѓето.

Следете не и на:

24AUTO NETWORK