Кризата во автомобилската индустрија трае веќе две години, која започна со пандемијата и недостигот на микрочипови. Потоа дојдоа проблемите со снабдувањето со делови од почетокот на конфликтот во Украина, а сега се чини дека ќе има дури и да не биде доволно челик за производство на автомобили.
И додека побарувачката за нови автомобили останува висока, производителите се борат со навремена набавка суровини, компоненти и да се задржи синџирот на снабдување. Новиот проблем доаѓа од челичната индустрија, а MetalMiner Automotive MMI (Monthly Automotive Metals Index) значително падна овој месец, за 9,08%.
Ограничувањата во производството на овој метал поради недостигот на енергија и затворањето на топилниците станаа тренд во автомобилската индустрија. Сепак, побарувачката за автомобили ширум светот останува висока, а за да бидат во чекор со понудата, производителите на челик треба да ги задоволат потребите на глобалната автомобилска индустрија за да го зголемат производството.
Сепак, челикот не е единствената причина за помалото производство на автомобили. Недостигот на компоненти и микрочипови сè уште трае, но за среќа, производството на полупроводници е малку подобро од минатата година.
Што се однесува до челикот, MetalMiner веќе неколку пати го забележа влијанието на недостигот на синџирот на снабдување и затворањето на топилниците врз индустријата, а проблемите се чини дека се натрупуваат.
Моменталниот тренд за компаниите чие производство зависи од челикот е да најдат алтернативи за металот што доаѓа од Кина. Кризата со недвижностите во Кина и индустриските ограничувања во последните 3 до 4 месеци продолжуваат значително да влијаат на глобалниот пазар на челик.
Со рационализацијата на потрошувачката на енергија во Европа оваа зима, производството на овој метал на Стариот континент ќе биде многу ограничено, па се доведува во прашање дали ќе има доволно челик за производителите на автомобили.