Производителот на автомобили со повеќе брендови, што ги вклучува VW, Audi, Skoda и Seat продаде 8,6 милиони возила во 2021 година. Тоа беше пад од 6,3 отсто во однос на 2020 година, која беше тешко погодена од пандемијата COVID-19. Но резултатите се намалување за 2,3 милиони на производството во однос на 2019 година.
И покрај таквите резултати приходите од продажбата всушност се искачиле на 250,9 милијарди евра (275,6 милијарди долари), додека оперативниот профит скокнал на 19,3 милијарди евра (21,2 милијарди долари), со што севкупните приходи пред оданочување се зголемиле за речиси 73 отсто на 20,1 милијарди евра (22,1 милијарди долари). Овој импресивен подвиг се должи на повисоките цени на трансакциите и подоброто ширење на производите помогнато со воведувањето на електрични модели низ портфолиото на групацијата.
Иако VW беше сеопфатно „надигран“ од Tesla во САД, компанијата помина поуспешно во Европа, каде што нејзиниот удел од 25 проценти на пазарот за електрични возила го прави најголем. Вкупната продажба на електрични возила ширум светот речиси двојно се зголеми во 2021 година, со 452.900 возила, а може да се обложите дека таа бројка ќе направи уште еден огромен скок во 2022 година.
Но, можеби не толку голем скок како што Volkswagen се надеваше на почетокот на годината, кога се чинеше дека и пандемијата COVID-19 и кризата со полупроводниците може да исчезнат во ретровизорот. Руската инвазија на Украина може да предизвика неколку проблеми, вклучително и губење на продажбата во Русија, губење на производствениот капацитет во руските погони и тесни грла за снабдување на делови.
Извршниот директор на групацијата, Херберт Дис, минатата недела предвиде дека продолжената војна во Украина може да биде „многу полоша“ за германската и европската економија од пандемијата на СОВИД-19 и недостатокот на полупроводници. Прекините на глобалните синџири на снабдување „може да доведат до огромни зголемувања на цените, недостиг на енергија и инфлација“, изјави Дис за Financial Times.