Глобалниот недостаток на чипови е реален и влијае на распоредот на производство на автомобилската индустрија. Всушност, веќе во првите неколку месеци од 2021 година, производителите на автомобили почнаа да ја ги менуваат плановите за производство. Погоните за склопување на возила почнаа да одмараат, привремено со одредено намалување на работните денови.
Еден од последните производители на автомобили што се соочува со недостиг на чипови е Mercedes-Benz, од каде за германскиот весник „Франкфуртер алгемајне цајтунг“ (ФАЗ) откриваат дека времето на чекање на клиентите може да трае и повеќе од една година.
Како што пренесе агенцијата Ројтерс, потврдата стигнала и од извршниот директор на Daimler, Ола Калениус.
„Побарувачката е огромна и во исто време за жал постојат сериозни ограничувања“, изјавил Калениус за весникот ФАЗ. „За некои модели времето на чекање е подолго отколку што би сакале, во некои случаи повеќе од една година“.
Калениус, исто така, го повтори она што претходно беше објавено. Глобалниот недостаток на чипови може да исчезне до 2023 година како основен ефект на пандемијата на коронавирус, иако влијанието врз производството на возила треба да биде помало следната година.
Во меѓувреме, извештајот уште во август предвидуваше дека Mercedes ги укинува речиси сите автомобили со V8 мотор на моделот од 2022 година во САД, поради глобални проблеми со синџирот на снабдување. И покрај очигледниот притисок за електрификација, шефот на Mercedes-AMG, Филип Шхајмер, во едно друго неодамнешно интервју изјави дека Mercedes V8 ќе биде на располагање уште 10 години, поради големата побарувачка од нивните клиенти. насекаде во светот.