Супербоул е место каде сите автомобилски компании во САД покажуваат колку се моќни, преку рекламите што се прикажуваат на финалниот натпревар. Слично како и на НБА, и тука се плаќаат милионски суми за секундите што се користат, а притоа секоја реклама има некоја порака што е упатува во гледачите и купувачите.
Познатиот музичар Брус Спрингстин конечно ќе глуми во својата прва реклама за Супербоул со Jeep. Доаѓа како резултат на упорните напори на шефот на маркетингот на Stellantis, Оливие Франсоа, да ја привлече познатата звезда.
Двоминутната реклама е насловена како „Средниот“ и е веќе достапна за гледање на каналите на социјалните мрежи на Jeep пред неговото деби за време на големото финале. Спрингстин бил многу вклучен во правењето на рекламата, соработувајќи со режисерот Том Зимни.
Во рекламата се појавуваат Спрингстин и неговиот Jeep CJ-5 од 1980 година, додека тој се пробива низ живописниот пејзаж, сè додека дава пораки за единство над емотивниот резултат. Снимен е за само 5 дена на повеќе локации низ Канзас, Колорадо и Небраска, но главната локација и филмот е во капелата на американскиот центар во Либан, Канзас, кој се наоѓа во географскиот центар на земјата.
https://youtu.be/D2XYH-IEvhI
Наспроти многу од претходните реклами на Jeep, оваа е прилично лесна за возилата. Настрана од џипот на Спрингстин, единствениот друг кој е претставен е џип Willys CJ-5 од 1965 година во позадина. Се чини дека овојпат, Jeep повеќе би сакал да се фокусира на пораката отколку на нивните производи.