Безбедност на патиштата – Мнозинството Германци бараат построги казни

ОБЈАВЕНО НА:

За 55 проценти од учесниците во проучувањето, ограничувањето на брзината од 130 км/ч по автопатите во Германија може да ја зголеми безбедноста на патот.

Дигиталните асистенти и најсовремени технологии го прават возењето на автомобил сè побезбедно. Независно од тоа, секогаш има сериозни несреќи, понекогаш со фатални последици. Дали ова навистина не може да се спречи?

Студијата на Forsa во името на директниот осигурител CosmosDirekt го разгледа ова прашање. Резултатот е изненадувачки, за 55 проценти од учесниците во проучувањето, ограничувањето на брзината од 130 км/ч по автопатите во Германија може да ја зголеми безбедноста на патот.

За разлика од нив, другиот дел од испитаниците не се убедени дека ограничувањето на максималната брзина на магистралата може да го направи сообраќајот побезбеден. Само 22 проценти сметаат дека ограничувањето на брзината од 80 км/ч на селскиот пат е разумна мерка за зголемување на безбедноста на движењето додека за 16 проценти ограничувањето до 30 км/ч во рамки на затворените градови би имало позитивен ефект.

Има и други многубројни мерки, кои се дискутираат во однос на безбедноста на патиштата, дури и надвор од постојните прашања за ограничување на брзината. Во очите на анкетираните повисоки казни на пример се точнo правилната мерка, бидејќи за 55 проценти повисоки казни или повеќе„казнени поени“ за прекршување во движење по патиштата, како на пример користење на мобилни телефони зад воланот би можеле да се покажат како позитивен ефект за чувството за безбедност кај учесниците во движењето. За 49 проценти од учесниците во проучувањето, нултата граница на алкохол исто така има потенцијал да ја зголеми безбедноста на патот.

Германците сметаат деказадолжителните курсеви за безбедност при возењето имаат смисол. Според 58 проценти од учесниците во проучувањето задолжителната и редовна проверка на фитнес подготвеноста за возрасни лица на возраст над 70 години моѓе да предложи плус во безбедноста на движењето.

За 37 проценти задолжителната придржуба при возење на возачи почетници може да обезбеди поголема безбедност во сообраќајот. За 31 процент задолжителната обука за безбедност на возачите има сличен ефект кај сите возачи.

 

Следете не и на:

24AUTO NETWORK