Избивањето на „Дизелгејт“ аферата означи и почеток на отворање на многу истраги со цел да се види дали дизелските мотори ги задоволуваат пропишаните норми. Германија ги натера сите производители да работат на воведување на најнови дизелски агрегати што ќе ги задоволат најновите прописи. Но, што всушност се крие зад ваквата одлука.
Според истражувањето направено во Германија, 9 од 10 дизелски мотори кои се декларираат како Euro 6, всушност не ги задоволуваат германските ограничувања на азотниот оксид.
Просечните емисии на азотен оксид измерени кај моторите се 450 отсто над границата од 80 мг/км. Ова беше објавено од страна на научниците од еко-организацијата на ICCT по мерењата направени меѓу 500 модели автомобили нарачани од страна на властите на ЕУ. Само со стандардот Euro 6 по 1 септември мора да се докаже дека дизелот е “чист” на улицата, под вистински работни услови.
Производителите се обидуваат да ги надградат сосфтверите во возилата, но истовремено нудат и субвенции што се движат и до 10.000 евра за купување на еколошки и електрични возила во Германија.