Зошто моторот работи бучно после стартувањето?

ОБЈАВЕНО НА:

Голем број на мотори на автомобилите после стартувањето „ѕвонат или рикаат“, а тоа се случува после стартувањето што е сосема разбирливо загрижувачки за сопствениците. Моторот работи многу гласно дури во сосема нови автомобили, но практично тоа не мора да значи дека е дефект.

Управувачката електроника на современите мотори е програмирана така што вклучува специјален алгоритам за загревање до работна температура. Блокот го командува моторот да ја зголеми брзината на вртежите за да може да се разнесе студеното масло и да се зголеми температурата во катализаторот, кој ги чисти издувните гасови дури после 350 степени целзиусови.

Дел од бучната работа на моторот се должи на зголемени празнини меѓу деловите на моторот. Меѓутоа, со зголемувањето на температурата, материјалите почнуваат да се прошируваат, ударните оптоварувања на клиповите се намалуваат и моторот е замолчен.

За мотори со поминати над 100.000 километри  за гласната работа можат да бидат нафтените канали и хидрауличните компензатори. Пумпата за нафта едноставно не успева да прска ладен лубрикант во неа, но после затоплувањето тропањето исчезнува.

Според коментарите на сопствениците и статистиката најбучно работат студените јапонски мотори. Бучат и многулитарските мотори, кои после стартот понекогаш звучат како трактор или камион.

Во секој случај бучната работа на моторот не е секогаш знак за можни дефекти и понекогаш се должи на специфични карактеристики на дизајнот. Меѓутоа, ако бучењето и тропањето продолжат дури и откако моторот е загреан, веќе има причина за загриженост.

Следете не и на:

24AUTO NETWORK