Зошто моторите на новите автомобили се покриени со пластичен капак?

ОБЈАВЕНО НА:

Некои возачи се сигурни дека горниот капак на моторот во моторниот простор не игра никаква улога и е направен исклучително со декоративна дункција, како и за топлина и изолација на шум. Ете зошто уште за време на првиот ремонт на автомобилот, многу сопственици на понови автомобили ја отстрануваат пластичната кутија и забораваат на неа. Сепак, дали се во право со проценката?

Многу од возачите се жалат дека капакот на моторот на современите модели го отежнува брзото менување на свеќички, на пример и не дозволува визуелно да се провери состојбата на моторот. Исто така не дозволува навреме да се открие истекувањето на маслото и други технички проблеми, видливи со голо око. Како резултатот на тоа тие ги отстрануваат пластичните капаци над моторот.

Автомобилските производители, сепак, не прават ништо само така. Тие секогаш се стремат да ја намалат потрошувачката и никогаш не ги инсталираат непотребните делови во превозните средства. Пластичниот капак го штити моторот од маснотија и влага, кои влегуваат во одделението на моторот во решетката на ладилникот. Голем број на сензори и електронски уреди имаат потреба од чистота, а тие се сокриени под овој капак.

Како дополнување, капакот го чува електричниот мотор од истекување вода од каналите за одводнување, кога тие ќе се запушат. Тој ги штити спроводниците со висок напон, калемите за палење и други електрични уреди од можната влага и ризик од краток спој.

Основната функција на капакот е да го заштити од неовластен пристап. Производителите се на мислење дека модерниот автомобил не треба да се ремонтира од сопственикот, како што беше во крајот на минатиот век. Затоа производителите на автомобили се трудат намерно да го отежнат пристапот на неквалификувани мајстори до електричниот мотор. Тие сметаат дека со невешти потези, лаиците можат да наштетат и на себе и на автомобилот.

Високоволтните спроводици даваат силна струја за време на работата на моторот и доколку бидат допрени од љубопитен млад човек, ој туку што седнал зад воланот, резултатот може да биде исклучително непријатен за него. Покрај тоа капакот го покрива механизмот за синхронизација и ремените. Тешко е да се достигне под покритието. Капакот го спречува навлегувањето на тешки предмети во механизмот (има случаи кога партали, штрафцигери и други предмети, оставени во моторното одделение од возачот, ќе се најдат во него).

Во САД и во Европа таквата заштита е апсолутно задолжителна. Законот е таков бидејќи во минатото имаше и голем број тужби од жртви, кои бараа отштета од производителите на автомобили за штети предизвикани од отворени делови на моторот.

На тој начин пластичниот капак на моторното одделение го заштитува човекот од струјни удари од каблите со висок напон, кога моторот работи, од изгореници од топлите издвни цевки, а исто така се затвора турбината, која се загрева до неколку стотици степени за време на работа., Како целина сите опасни делови на машината се покриени со термозаштитени капаци.

Секое тргање на капакот од самиот возач се смета за неовластена цел на возачот во конструкцијата на превозното средство и може во случај на последователни штети, да доведе до лишување од гаранцискиот сервис на возилото. Поради оваа причина, предметните пластични капаци се запечатени во сервисите, додека автомобилот е под гаранција.

При сервисирање на модерниот автомобил, сопствениците имаат право да извршат само три дејствија во просторијата за мотори. Тоа е проверка на нивото на маслото со помош на мерната шишка, додавање на масло, како и полнење на резервоарот за миење на шофершајбната. Дозволено е да е заменат и изгорените сијалички на фаровите.

 

Следете не и на:

24AUTO NETWORK