Годинава Volkswagen одбележува 10 години од лансирањето на своите први модели, базирани на модуларната платформа MQB. Од 2012 година, компанијата пријави повеќе од 32 милиони возила на MQB платформата, почнувајќи од компактен Polo, до SUV возила со средна големина, до врвниот Atlas во САД и Teramont во Кина.
„Воведувањето на MQB пред десет години беше клучен чекор“, рече Ралф Брандштетер, извршен директор на Volkswagen Cars. „MQB не само што делува како технолошка матрица за нашите попречни модели на мотори со внатрешно согорување, туку е исто така суштински за нашата економичност и одржливост, бидејќи автомобилите развиени на платформата MQB даваат значаен придонес во финансирањето на нашите идни стратегиски проекти што вклучува електрична мобилност, дигитализација, нови деловни модели и автономно управување“, додаде тој.
Првиот MQB модел во групацијата Volkswagen беше третата генерација на Audi A3 – лансиран на пазарот неколку месеци пред Golf. Модуларната матрица на склопување дозволи стандардизација на производните процеси во сите области, што резултираше со поголема флексибилност и намалени трошоци за развој – не само за брендот Volkswagen, туку и за целата групација Volkswagen.
Платформата MQB му овозможи на брендот Volkswagen, како и на другите во семејството на Volkswagen Group, да понудат разновидно меѓуоскино растојание, должина, број на седишта, апликации и погонски склоп, вклучувајќи бензински, дизел, хибриди со погон на PHEV и целосно електрични модели. .
Искуството стекнато од MQB платформата Volkswagen го пренесе на модуларните MEB решенија дизајнирани за 100% електрични модели, а следниот чекор ќе биде новата генерација SSP (Scalable Systems Platform).
Повторно е дизајниран за целосно електрични автомобили кои ќе бидат постојано поврзани во екосистем, ветуваат целосно автономна автономија на Ниво 4 и ќе бидат лансирани во 2026 година.