После успешното претставување на пазарот во јуни и во јули, Volvo Car веќе трет месец по ред отчита раст на годишно ниво на територијата на САД. Реализацијата на брендот во август во оваа земја достигнала ниво од 10.378 автомобили, што е зголемување за 12,9% во споредба со истиот период во 2019 година, и тоа е најдобро постигнување во соодветниот месец од август во 2006 година.
„Исклучително сум горд на нашите колеги во Volvo и од трговските партнери за тоа, што ни помогнаа да го постигнеме веќе трет месец по ред со раст во продажбите, два од нив со двофицрен показател“, вели Андерс Густафсон, претседател и извршен директор на Volvo Car USA.
Од Volvo акцентот го ставаат на пазарното претставување на компактниот СУВ модел XC40, кој после рекордната реализација во јули отчита пораст од 28,2% во август.
Од брендот одбележуваат и засилена заинтересираност и кон XC60, а во комбинација со XC90, продажбите на СУВ претставниците на Volvo формираат над 76% од вкупната реализација на компанијата во изминатиот месец.