Volkswagen може да ги даде вишокот производствени линии во Европа на кинеските конкуренти

ОБЈАВЕНО НА:

Volkswagen е подготвен да им дозволи на кинеските производители на автомобили да ги преземат неговите вишок производни линии во Европа, бидејќи се бори со падот на побарувачката и растечката конкуренција од истите компании кои ги следат неговите фабрики.

Директорите на истоимениот водечки бренд на Audi и VW изјавија за Фајненшл тајмс дека партнерството со кинеските производители на електрични возила, кои сакаат да го прошират своето влијание во Европа, е една од опциите за справување со падот на продажбата во регионот.

„Тоа секако може да се замисли“, рече Гернот Долнер, извршен директор на Audi. Таквиот потег „ќе ја намали бариерата за влез на овие конкуренти“, додавајќи: „Верувам во слободна трговија“.

Audi соработува со производителот на MG SAIC за да изгради електрични возила во Кина кои ќе им се допаднат на локалните потрошувачи – вид на соработка за која Долнер вели дека кинеските брендови би можеле да се обидат да ја рекреираат и во Европа.

Во одвоено интервју, Дејвид Пауелс, главниот финансиски директор на VW, исто така, не ја отфрли идејата кинеските производители на автомобили да ги преземат производствените линии во германските фабрики на компанијата.

„Отворени сме за секаква дискусија на која било тема со кој било партнер“, рече тој. „Во динамичен свет, мора да ги држите сите опции отворени.

Коментарите доаѓаат додека европските производители на автомобили се тркаат да се префрлат на електрични возила, сегмент каде кинеските марки како BYD произведуваат она што се смета за технолошки понапредни возила, помогнати од субвенциите од Пекинг и со пониската база на трошоци.

Со децении, Кина беше најпрофитабилниот пазар на VW, но во изминатите пет години, пазарниот удел на нејзиниот водечки бренд речиси се преполови поради слабата позиција на брзорастечкиот пазар на возила на батерии.

Најголемиот европски производител на автомобили, исто така, беше тешко погоден од намалениот пазар на автомобили во неговиот роден регион, каде минатата година беа продадени 2 милиони автомобили помалку во споредба со пет години порано.

VW минатиот месец постигна договор со работниците од својот водечки бренд за намалување на производствениот капацитет низ Германија, избегнувајќи подрастичен план кој би вклучувал затворање на најмалку три фабрики во земјата.

Затворањето на производствената линија значи дека брендот VW – кој сочинува околу половина од продажбата на групацијата по волумен – требаше да го намали својот годишен капацитет за приближно 730.000 автомобили од околу 1,5 милиони до 2030 година, соопшти производителот на автомобили.

Вишокот капацитет почна да расте за време на пандемијата кога VW почна да ги откажува ноќните смени поради помалата побарувачка, а брендот произведе околу 900.000 автомобили во Германија во 2024 година.

Фабриките на VW ќе мора да постигнат нови необјавени цели за продуктивност за да се натпреваруваат за преостанатиот капацитет, а оние што не можат да ги исполнат ќе бидат разгледани за „алтернативна употреба“ – што може да вклучи и ставање на продажба.

Некои кинески производители на автомобили го гледаат користењето на вишокот производствен капацитет во Европа како начин да го зголемат своето присуство во блокот.

Stellantis, на пример, презеде 20 отсто од акциите во кинескиот старт-ап Leapmotor, давајќи и ексклузивни права да произведува и продава Leapmotor автомобили надвор од Кина преку заедничко вложување. Ако продажбата на Leapmotor се зголеми во Европа, Stellantis би можел да искористи повеќе резервен капацитет во сопствените фабрики и да избегне политички контроверзни затворања.

Делнер рече дека Audi, исто така, се противи на повисоки царини на ЕУ за електрични возила увезени од Кина, велејќи дека протекционистичките мерки на крајот ќе и наштетат на нејзината позиција.

Кина останува клучен пазар за многу не-кинески производители на автомобили, со неколку компании кои произведуваат возила во земјата и потоа ги увезуваат назад во Европа.

Следете не и на:

24AUTO NETWORK