Со овој чекор, Volkswagen ја прави електричната мобилност поперсонална, поемоционална и полесна за разбирање. ID. Polo и ID. Cross ќе бидат амбасадори на оваа нова филозофија – мост меѓу минатото и иднината на брендот.
Volkswagen започнува нова ера во именувањето на своите модели – добро познатите имиња од ерата на класичните мотори со внатрешно согорување преминуваат во електричната ID. фамилија. Првиот чекор е трансформацијата на концептот ID. 2all во серискиот модел ID. Polo, кој ќе пристигне во 2026 година – токму во годината кога легендарниот Polo слави 50 години.
„Нашите имиња се длабоко вкоренети кај луѓето – тие се симбол на квалитет, дизајн и достапност,“ изјави Томас Шефер, CEO на брендот Volkswagen. „Затоа ги пренесуваме во електричната ера. ID. Polo е само почетокот.“
Polo и GTI – имиња што будат емоции
Volkswagen најави дека ID. Polo GTI ќе биде вториот модел во стратегијата – спортската икона GTI за првпат ќе добие целосно електрична форма. „Со GTI го внесуваме еден од нашите најмоќни брендови во електричниот свет. Тоа ќе значи динамика и возачко задоволство,“ додаде Мартин Сандер, одговорен за продажба и маркетинг.
И двата модели – ID. Polo и ID. Polo GTI – ќе бидат претставени пред светската јавност на IAA Mobility во Минхен (8–14 септември).

ID. Cross – електричен брат на T-Cross
Само еден ден пред тоа, на 7 септември, Volkswagen ќе ја има светската премиера на новиот ID. CROSS Concept – електричен компактен SUV кој во сериска форма ќе стане ID. Cross, а на пазарот ќе пристигне кон крајот на 2026 година како електричен „брат“ на T-Cross.
Подостапна електрична мобилност
Со новата генерација на помали и покомпактни ID. модели, Volkswagen ја започнува најголемата офанзива за пристапни електрични возила досега.
➡️ Новите модели ветуваат:
Поголем квалитет со меки материјали
Комбинација на дигитални и физички контроли (вклучувајќи класични копчиња и ротирачки прекинувачи)
Интуитивен кориснички интерфејс – појасен и попрактичен од досегашниот

Од ID.3 до ID.7 – и сега ID. Polo
Именувањето на ID. фамилијата беше воведено во 2018 година со ID.3, а потоа следеа модели со бројки според сегментот – најголем од нив е ID.7, моментално лидер на германскиот и европскиот пазар. Со новата стратегија, наместо бројки, Volkswagen повторно ќе се врати на иконските имиња што се врежани во меморијата на милиони возачи.










