Volkswagen планира значителна промена во својата филозофија за внатрешен дизајн. Производителот на автомобили сака да ги отфрли евтините пластични материјали во корист на поквалитетните ткаенини, тврдејќи дека промената не само што ќе го подобри целокупниот изглед и чувство на неговите автомобили, туку и ќе заштеди пари.
Според шефовите за дизајн на VW, Енди Минд и Кристијан Шрајбер, марката ќе даде приоритет на функционалноста пред приказноста во идните дизајни.
Тие ја истакнаа важноста од создавање едноставни и употребливи ентериери кои беспрекорно се интегрираат со искуството на возачот.
Една од клучните промени ќе биде употребата на поквалитетни материјали како што се ткаенини наместо евтина пластика. Ова не само што ќе ја подобри целокупната естетика, туку и ќе ја подобри издржливоста и ќе ја намали потребата за честа замена.
Покрај тоа, Volkswagen планира да го поедностави дизајнот на внатрешните компоненти со намалување на бројот на делови и рационализирање на процесот на производство.
Покрај материјалите и дизајнот, VW има за цел да се издвои од своите конкуренти со усвојување на пристапот на „убав човек“. Брендот верува дека повеќето луѓе претпочитаат пријателски и пристапен дизајн наместо агресивен или застрашувачки.
Генерално, новата дизајнерска филозофија на Volkswagen претставува значително отстапување од претходниот пристап. Фокусирајќи се на квалитетот, едноставноста и подостапната естетика, брендот се стреми да создаде автомобили кои се истовремено функционални и забавни за возење.