Владата предводена од лабуристите, на чело со премиот Кир Стармер, рече дека нема да отстапи, а ова се очекуваните казни...
Додека Европа одлучи дека крајот на бензинот и дизелот ќе биде од 2035 година, Британија само што потврди дека ќе го врати датумот – до 2030 година. .
Навистина, производителите на автомобили, загрижени за падот на побарувачката за електрични автомобили во Европа, побараа дополнително одложување. Така, конзервативната влада на Риши Сунак ја доведе во прашање одлуката да се донесе до 2030 година забраната за бензински и дизел автомобили преземени во 2020 година под управа на Борис Џонсон. Г-дин Стармер, од своја страна, нема двојба, оди напред.
ZEV Мандатот
Тие подобро запознаени со тематиката ќе се сетат дека пред неколку дена пред не цел месе во специјализираните медиуми се апсолвирашр продажбата на кинески автомобили и од тоа е изведен заклучок дека „кинезите’ се попродавани од Fiat во Велика Британија.
Има многу причини за ова, а една од нив е мандатот на ZEV со кој Велика Британија бара од производителите на автомобили да постигнат удел од 22% во продажбата на електрични автомобили оваа година.
Како резултат на тоа, производителите беа принудени да нудат, како што велат, „неодржливи“ попусти за да ја исполнат целта. Во октомври, според податоците на SMMT, учеството на BEV во продажбата на нови автомобили достигна 21%.
Подетално, мандатот на ZEV бара процентот на нови продадени електрични автомобили да биде сè повисок, со цел да достигне 100% до 2030 година. А казните ако не се исполни тоа се наѕираат.
Казни за прекршителите
Во Обединетото Кралство, производителите на автомобили кои нема да ги исполнат целите на мандатот на ZEV ќе бидат казнети. Казните се движат до 15.000 британски фунти по вишок возило, а производителите можат да „купат“ поместувања ( количина на EV) од други усогласени производители, повторно плаќајќи по 15.000 фунти секојa единицa.
Ова е причината зошто автомобилската индустрија ја повика владата да ги врати стимулациите за купување електрични автомобили, кои беа отстранети од администрацијата на Сунак. Сепак, во моментов нема владини субвенции од кој било вид во Обединетото Кралство.
Се чини дека производителите на автомобили немаат многу време за да се прилагодат кон се поголемите и поости барања на автомобилскиот пазар во Велика Британија. ..