Американската Асоцијација на афроамериканските медиуми ги повик 47-те милиони свои читатели да не купуваат возила на BMW. На таков начин организацијата се приклучува на повикот на бранителот на правата на црнците, Џеси Џексон за бојкот на баварската марка поради малиот број афроамериканците и претставници на други малцинства, вработени во претставништвата на компанијата.
Најавениот конфликт може да се претвори во тежок проблем за BMW во САД, бидејќи Здружението на афроамериканските печат ужива сериозно влијание и популарност. Претседателот на организацијата Дороти Ливал коментира дека Германците “ги сакаат нашите долари, но немаат намера да ги делат со нас. Бојкотирајте ги, бидејќи тие не бојкотираат нас”, пишува германското издание на Automobilwoche.
Вработени кои имаат различна боја на кожата во трговијата со автомобили во САД всушност е несразмерно мала во споредба со белците. Од 364 дилерски центри на BMW само во 21 има претставници на етничките малцинства – 9 Азијци, седум Црнци и пет Латиноамериканци.
Повиците за бојкот токму на баварската марка сепак е малку нелогичен, бидејќи ситуацијата кај останатите производители не се разликува особено. Според весникот Зидојче Цајтунг (Süddeutscher Zeitung) BMW всушност се наоѓа некаде во средината по број на вработени од малцинствата – кај Hyundai, Fiat и Lexus тие се повеќе, но Ford, Audi и Mazda имаат далеку помалку вработени од другите малцинства.
Од BMW реагираат на обвинувањата со оправдувањето дека во последните 10 години внимателно го избирале персоналот, така што во него да има претставници на различни етнички групи на сите нивоа во хиерархијата од добавувачите до дилерите. Компанијата тврди дека вложува напори да придонесе за назначувањето на обоени на менаџерски позиции.