Hyundai Motor доби уште едно признание за дизајнот на производите кои ги нуди на европскиот пазар, откако на Automotive Brand Contest организиран од German Design Council, новата генерација на моделот i30 беше избран за најдобар надворешен и внатрешен дизајн, а компанијата наградена со „најдобра марка на годината“.
“До 2021 година си поставиле цел да бидеме број 1 меѓу азиските брендови во Европа”, коментира Томас Шмит, оперативен директор на Hyundai Motor Europe. “Овој натпревар покажува дека се движиме во вистинската насока. Новиот Hyundai i30 не е само иновативни технологии, туку и висококвалитетен и софистициран дизајн, достапни за голем кориснички круг “, додава тој.
Наградите доделени на Hyundai Motor од Automotive Brand Contest се продолжение на она што го доби компанијата на почетокот на годинава, откако во февруари таа беше наградена од IF Design Award, а во април и од Red Dot Design Award.