Во време кога електричните возила се сметаат за иднината на автомобилската индустрија, Toyota направи значаен чекор со претставувањето на нова генерација на мотори кои комбинираат традиционални технологии со иновативни решенија за намалување на емисиите.
Компанијата разви нова фамилија на четирицилиндрични мотори кои можат да работат на различни горива, вклучувајќи водород, синтетички горива и биогорива.
Овие мотори се дизајнирани да бидат поефикасни и поеколошки, со намалување на големината и зголемување на ефикасноста. На пример, новиот 1.5-литарски атмосферски мотор е околу 10% помал од претходните модели, но нуди зголемена моќност и подобрена економичност на горивото за околу 15%.
Покрај тоа, Toyota работи на турбо верзии на овие мотори, вклучувајќи 1.5-литарски и 2.0-литарски турбо мотори, кои нудат значително подобрување на ефикасноста и намалување на емисиите. Овие мотори се оптимизирани за употреба во хибридни и plug-in хибридни системи, што им овозможува на возилата да комбинираат предности на електричните и традиционалните мотори.
Toyota исто така инвестира во развој на водородни мотори кои согоруваат водород директно, наместо да го користат за производство на електрична енергија преку горивни ќелии. Овие мотори емитуваат само водена пареа, што ги прави еколошки прифатливи и потенцијално поефикасни од традиционалните мотори. На пример, GR Corolla H2 е опремен со 1.6-литарски турбо мотор кој работи на водород и може да помине до 300 милји со само 5 килограми водород, емитувајќи само 50 литри вода.
Овие иновации се дел од стратегијата на Toyota за мулти-патека кон нула емисии, која вклучува развој на различни технологии за погон, вклучувајќи електрични возила, хибриди, водородни возила и традиционални мотори со подобрена ефикасност.
Со оваа стратегија, Toyota се стреми да понуди решенија кои се прилагодени на различни пазари и потреби на потрошувачите ширум светот.
Овие нови мотори се очекува да бидат имплементирани во возилата на Toyota до крајот на 2026 година, што може значително да влијае на иднината на автомобилската индустрија и да понуди алтернатива на целосната електрификација.









