Радикалното префрлање на електрични возила би значело губење на работни места за работниците во технолошкиот сектор поврзан со мотори, вклучително и голем број добавувачи, предупреди претседателот на Toyota нагласувајќи дека 5,5 милиони луѓе би можеле да ги загубат своите работни места во Јапонија.
„ Во автомобилската индустрија во Јапонија се вработени 5,5 милиони луѓе. Меѓу нив има и оние кои долго време работат, изјави за новинарите Акио Тојода. „Тие луѓе ќе останат без работа доколку изборот се сведе на електрични возила, рече Тојода, истакнувајќи дека ги сака бензинските мотори.
Шефот на Toyota го повтори ова предупредување од пред три години, кога рече дека радикалната транзиција за јапонските компании ќе значи осум милиони произведени автомобили помалку.
Денес, Toyota е на првото место во светската ранг-листа за продажба на возила и е повнимателна во пристапот кон електричните возила од другите производители. Ова во моментов работи во нејзина полза бидејќи глобалната продажба на електрични возила забавува.
Пред една недела бизнис весникот Никеи објави дека Toyota планира да го одложи почетокот на производството на електрични возила во Северна Америка за неколку месеци поради послабата продажба.
Фабриката во Кентаки треба да произведе електричен SUV (SUV) со три реда седишта, а портпаролот на Toyota во САД рече дека производството најверојатно ќе започне на почетокот на 2026 година, а не на крајот на 2025 година.
Во исто време, јапонскиот гигант ја проширува својата палета на хибридни модели, како дел од стратегијата „повеќе патеки“ кон нула емисии на јаглерод, која вклучува електрични, хибридни возила и возила со водородни ќелии и други погонски технологии.
Во јануари, неговиот претседател предвиде дека електричните возила нема да сочинуваат повеќе од 30 проценти од глобалниот пазар на автомобили, а остатокот ќе го сочинуваат хибридите, возилата со водородни ќелии и возилата со мотори со внатрешно согорување. Тој не ја прецизираше временската рамка на таа прогноза.