Веќе 20 години монтираниот V8 цилиндричен мотор I-Fоrсе нa Tоyоtа наскоро ќе добие наследник. Во моментов Јапонците го патентирале само името на новиот мотор – I-Fоrсе MАX, а техничките детали се сиромашни.
Првиот I-Fоrсе дебитираше со претставувањето на пикапот Tundrа во САД во 1999 година. Тогаш обемот му беше 4.7-литри, а моќноста се движеше меѓу 245 и 282 коњски сили.
Со втората генерација на Tundrа кубикажата е зголемена на 5.7-литри, а моќноста има достигнато до 381 коњска сила. Моторот почнува да се монтира и на Sеquоiа.
Првиот со нов I-Fоrсе MАX кој ќе почне да се опремува ќе биде автомобилот од новата генерација на пикап возила. Во иднина моторот ќе биде вклучен и во каталогот на Lеxus.