Вкупно 32 гуми за возила од средна и пониска средна класа биле тестирани, а се покажа дека имаше и причина за критика
Резултатите од последниот тест на најголемиот германски автомобилски клуб ADAC, овој пат за новите летни гуми се доста изненадувачки и импресивни. Претежно „добро“ и „задоволувачко“ само еднаш „доволно“ и „лошо“ – така кандидатите се претставија на тестот за летни гуми ADAC 2021. Вкупно 32 гуми за возила од средна и пониска средна класа биле тестирани, а се покажа дека имаше и причина за критика.
Доста неуспешен се покажа тестот на Firestone Roadhawk (средна класа, димензии 225/50 R17), на мокри патишта. Оценката на ADAC: „При запирање на влажно со брзина од 80 км/ч тој запре со речиси две должини на возилата подоцна од Semperit Speed-Life 3 во оваа дисциплина“.
Четирите гуми, оценети како „добри“ во овој тест за запирање – Falken Azenis, Continental Premium Contact 6, Kumho Ecsta PS71 и Bridgestone Turanza – покажуваат универзални квалитети на позитивен начин. Тие можат да бидат убедливи во своите квалитети и по влажни и по суви патишта и се економични во однос на трошењето и потрошувачката.
Во оваа димензија се особено препорачливи Continental Premium Contact 6, Semperit Speed-Life 3 и Bridgestone Turanza T005, кои се со „добри резултати“ во речиси сите одделни дисциплини.
ADAC evaluation of summer tires 2021, size 205/55 R16 | |||||||
Tire | Price in euros | ADAC evaluation | Dry (20%) | Wet (40%) | Noise / comfort (10%) | Fuel consumption (10%) | Wear (20%) |
Continental PremiumContact 6 | 94 | 2,2 | 2,0 | 1,8 | 3,1 | 2,5 | 2,5 |
Semperit Speed-Life 3 | 76 | 2,2 | 2,2 | 1,9 | 2,8 | 2,0 | 2,5 |
Bridgestone Turanza T005 | 87 | 2,3 | 2,0 | 2,1 | 3,2 | 1,8 | 2,5 |
Goodyear EfficientGrip Performance 2 | 89 | 2,6 | 2,6 | 2,3 | 2,8 | 1,9 | 0,6 |
Kumho Ecsta HS51 | 71 | 2,6 | 2,6 | 2,2 | 2,8 | 1,6 | 2 |
Apollo Alnac 4G | 73 | 2,7 | 2,6 | 2,7 | 2,8 | 1,9 | 2 |
Hankook Ventus Prime 3 K125 | 73 | 2,7 | 1,5 | 2,7 | 2,9 | 1,9 | 2,5 |
Fulda EcoControl HP 2 | 74 | 2,8 | 2,5 | 2,8 | 2,7 | 1,9 | 1,5 |
BF Goodrich Advantage | 78 | 2,9 | 2,2 | 2,9 | 2,8 | 1,6 | 2,0 |
Maxxis Premitra 5 | 72 | 3,0 | 1,4 | 1,5 | 3,1 | 2,7 | 3,0* |
Nokian Wetproof | 71 | 3,0 | 2,1 | 2,3 | 2,7 | 2,3 | 3,0* |
Pirelli Cintorato P7 | 86 | 3,0 | 2,0 | 2,0 | 2,7 | 2,3 | 3,0* |
Uniroyal RainSport 5 | 76 | 3,0 | 2,9 | 2,1 | 2,7 | 1,9 | 3,0* |
Petlas Imperium PT515 | 63 | 3,0 | 3,3 | 3,3 | 3,1 | 2,2 | 1,5 |
King Meiler Sport 1 | 42 | 3,6 | 3,2 | 3,6 | 3,7 | 2,0 | 2,5 |
* led to an overall deterioration of the tire rating | |||||||
Rating: 0.6 – 1.5 Very good; 1.6 – 2.5 Good; 2.6 – 3.5 Satisfactory; 3.6 – 4.5 Sufficient; of 4.6 Insufficient |
Гуми – димензија 205/55 R16
МНОГУ СЕ ПРЕПОРАЧУВА
Continental Premium Contact 6
Semperit Speed-Life 3
Bridgestone Turanza T005
СЕ ПРЕПОРАЧУВА
Goodyear EfficientGrip Performance 2
Kumho Ecsta HS51
Apollo Alnac 4G
Hankook Ventus Prime 3 K125
Fulda Ecocontrol HP 2
BF Goodrich Advantage
Maxxis Premitra 5
Nokian Wetproof
Pirelli Cinturato P7 C2
Uniroyal RainSport5
Petlas Imperium PT515
ДЕЛУМНО СЕ ПРЕПОРАЧУВА
King Meiler Sport 1
Гуми – димензија 225/50 R17
МНОГУ СЕ ПРЕПОРАЧУВА
Falken Azenis FK510
Continental PremiumContact 6
Kumho Ecsta PS71
Bridgestone Turanza T005
СЕ ПРЕПОРАЧУВА
Michelin Primacy 4
Dunlop Sport Maxx RT2
ESA+ Tecar Spirit Pro
Nexen N Fera Sport
Pirelli Cinturato P7 C2
Semperit Speed-Life 3
Kleber Dynaxer HP4
Sava Intensa UHP 2
Giti GitiPremium H1
Laufenn S-Fit EQ+ LK01
Barum Bravuris 5HM
Viking ProTech NewGen
НЕ СЕ ПРЕПОРАЧУВА
Firestone Roadhawk
Што се однесува до трошењето, Goodyear EfficientGrip Performance 2 ги надминува сите други гуми – има импресивен „животен век“ од над 55.000 километри и на тој начин издржува двапати подолго на пример од Nokian Wetproof, чија граница на трошење е измерена на помалку од 25.000 километри.
Професионалниот совет на ADAC – Кога купувате гуми, уверете се, дека и четирите гуми имаат еден и ист датум на производството и последователно еден и ист технички стандард. Препорачливо е исто така да се разгледа одблизу претставувањето на одделните дисциплини и да изберете гума според сопствениот профил на возење и автомобил.