Tesla го губи кинескиот пазар: BYD се продава пет пати подобро

ОБЈАВЕНО НА:

Tesla го губи кинескиот пазар: BYD се продава пет пати подобро. Li Auto објавуви неделна статистика за домашна продажба врз основа на податоците за регистрација од осигурителните компании. Во триесеттата недела (W30, од ​​22 до 28 јули), во категоријата NEV на Кина (вклучува чисто електрични возила, plug-in PHEV и сериски EREV хибриди) доминираше BYD со резултат од 70.600 единици. Tesla е втор, но далеку зад себе со 13.500 единици.

На крајот на јули се зголеми продажбата на сите кинески марки на „електрични возила“, освен Leapmotor и Deepal, поддржани од Stellantis. Во однос на релативниот раст, Xiaomi е во водство (+160%), но во апсолутни бројки неделно се продаваа 3.900 автомобили, што одговара на 10-то место. Volkswagen е деветти (4.300), Leapmotor е осми (4.700), Nio е седми (5.400), а GAC Aion е шести (7.200).

Топ 5 ги вклучува гигантите: буџетскиот бренд Wuling ја затвора листата (9.900), AITO (10.500) е на четвртото место, а првите три ги заземаат Li Auto (12.800), Tesla (13.500) и BYD (70.600). Не е тешко да се пресмета дека само BYD зазема повеќе од една третина од пазарот на NEV (213 илјади единици во 30-та недела), оставајќи ги конкурентите да се борат за второто место.

Во однос на минатата година, учеството на електрифицираните возила е зголемено за 35%, додека учеството на моделите само за гориво е намалено за 24%.
Статистиката што ја објави Li Auto не ги зема предвид лесните комерцијални возила и возилата со водород. Во Кина во последната недела од јули се продадени вкупно 446.000 патнички автомобили, што е за 4% помалку од минатата година.

 

Следете не и на:

24AUTO NETWORK