Tesla го губи кинескиот пазар: BYD се продава пет пати подобро. Li Auto објавуви неделна статистика за домашна продажба врз основа на податоците за регистрација од осигурителните компании. Во триесеттата недела (W30, од 22 до 28 јули), во категоријата NEV на Кина (вклучува чисто електрични возила, plug-in PHEV и сериски EREV хибриди) доминираше BYD со резултат од 70.600 единици. Tesla е втор, но далеку зад себе со 13.500 единици.
На крајот на јули се зголеми продажбата на сите кинески марки на „електрични возила“, освен Leapmotor и Deepal, поддржани од Stellantis. Во однос на релативниот раст, Xiaomi е во водство (+160%), но во апсолутни бројки неделно се продаваа 3.900 автомобили, што одговара на 10-то место. Volkswagen е деветти (4.300), Leapmotor е осми (4.700), Nio е седми (5.400), а GAC Aion е шести (7.200).
Топ 5 ги вклучува гигантите: буџетскиот бренд Wuling ја затвора листата (9.900), AITO (10.500) е на четвртото место, а првите три ги заземаат Li Auto (12.800), Tesla (13.500) и BYD (70.600). Не е тешко да се пресмета дека само BYD зазема повеќе од една третина од пазарот на NEV (213 илјади единици во 30-та недела), оставајќи ги конкурентите да се борат за второто место.
Во однос на минатата година, учеството на електрифицираните возила е зголемено за 35%, додека учеството на моделите само за гориво е намалено за 24%.
Статистиката што ја објави Li Auto не ги зема предвид лесните комерцијални возила и возилата со водород. Во Кина во последната недела од јули се продадени вкупно 446.000 патнички автомобили, што е за 4% помалку од минатата година.