Консултантската компанија Kantar го објавува годишното рангирање на највредните компании во светот. Листата ги вклучува 100-те најуспешни брендови во изминатата година. Меѓу најдобрите автомобилски марки во 2022 година е Tesla, која се наоѓа на 29-то место во севкупното рангирање. Покрај тоа, во првите сто се уште неколку големи производители на автомобили, кои, сепак, многу заостануваат зад компанијата на Илон Маск. Сепак, само три компании покажаа поголем раст од Tesla.
Експертите велат дека вредноста на Tesla пораснала за 78 отсто во изминатата година, достигнувајќи 75,9 милијарди долари. Само три компании додадоа повеќе на цената од американскиот производител на електрични автомобили. Тука спаѓаат брендовите Cartier, YouTube и Google.
Помеѓу автомобилските брендови, Toyota, Mercedes-Benz и BMW исто така се најдоа во првите 100. Јапонската компанија е на 66-то место, а Германците на 70-то и 76-то место за Mercedes-Benz и BMW.
Апсолутен лидер во 2022 година е Apple, чиja вредност се проценува на 947,1 милијарди долари. Првите три места ги надополнуваат Google и Amazon со капитализација од 820 и 705,6 милијарди, соодветно. Петте најскапи компании со богатство од 611,5 и 214 милијарди долари, ги затвораат Microsoft и Tencent.
Меѓутоа, во друго рангирање, од почетокот на април, кое го направи познатиот американски магазин Тајм, кој ги рангира и 100-те највлијателни компании, брендот Tesla не се најде на листата. Сепак, тука се и Mercedes-Benz и BMW.