Tesla Cybercab, познат и како Robotaxi, нема волан, но работи со контролер за видео игри…
Tesla Cybercab го шокираше светот кога се појави за прв пат без каква било форма на традиционални контроли на возачот. Зборуваме за без волан, без педали – така што нема на што оние на предното седиште да ги стават рацете (или нозете) за да го контролира автомобилот. Излегува дека решението на Теslа е да управува со автомобилот како видео игра, буквално.
Таа мала забелешка доаѓа од извештајот на AutoEvolution, кој има некои извори во музејот Петерсен, каде што Cybercab е изложен до Нова Година. Според извештајот, супер тајниот метод на Теslа е мал контролер за игри налик на Xbox кој се приклучува во автомобилот за да го контролира воланот и педалата бидејќи, знаете, нема инсталиран друг хардвер во автомобилот што може да го стори тоа.
Контролата на Cybercab неодамна беше доведена во прашање откако музејот Петерсен прикажа некои снимки од зад сцената од пристигнувањето на Cybercab во нејзиниот објект. На видеото може да се види како автомобилот се движи по рампата со некој на предното седиште. Луѓето шпекулираа дека некој седел на седиштето за да маневрира со автомобилот, особено затоа што е малку веројатно дека софтверот FSD на Tesla може да открие како да се движи во зградата.
Излегува дека биле во право.
AutoEvolution вели дека неговите извори потврдуваат дека овој метод бил користен за контрола на автомобилот додека бил внатре во музејот. Изворите исто така потврдија дека автомобилот може да се контролира безжично однадвор (како голем автомобил RC).
Знаеме и дека Tesla работи на ангажирање на флота од оператори со роботакси. Овие телеоператори ќе работат како безбедносни оператори кога производителот на автомобили ќе ја лансира својата прва флота управувана од компанијата – се претпоставува дека тоа ќе се случи некаде пред 2027 година – иако има голем број на пречки што треба да ги направи прво.
Овие оператори најверојатно ќе го контролираат возилото од далечина за да ги отстранат безбедносните или навигациските проблеми кои Robotaxis не можат сами да ги надминат, слично на начинот на кој Waymo користи далечински оператори кога не е сигурен како да се справи со некоја ситуација (на пример, потврдувајќи која лента е блокиран со конуси за да не се заглави во влажен цемент).
Производителот на автомобили, исто така, мора да открие како планира да ја лансира услугата, вклучувајќи ја и „тешката „човечка “- страна на бизнисот, како што се чистењето и одржувањето на возилата. General Motors (GM) неодамна се приклони од оваа страна на бизнисот откако го одреди износот на капиталот што ќе му биде потребен на Cruise да ја лансира и одржува својата услуга. Теslа, исто така, треба да одлучи каде прво ќе ја лансира услугата, иако неодамнешните извештаи покажуваат дека Теslа ги насочува очите кон Тексас поради недостаток на регулација околу автономните возила.