Списокот на опрема ќе вклучува и панорамски подвижен покрив, шест воздушни перничиња, повеќе камери за надворешен поглед и адаптивна контрола на патувањето. Значи, ние гледаме на прилично напредно возило ако ја земеме предвид нејзината територија на потекло. Ќе има и бензински и дизлески мотор, но и електрична верзија.
Речиси две години по дебито на концептот, Tata официјално ја претстави сериската верзија на купето Curvv SUV во Индија. Врз основа на најновиот дизајнерски јазик на брендот, како моделите Nexon, Harrier, Safari и Punch, теренецот ќе биде комерцијално лансиран во август со Индија како прв пазар.
Неговиот главен ривал ќе биде Citroën Basalt, кој исто така ќе ја има својата финална верзија подготвена да биде прикажана на јавноста следниот месец. Ова се секако два модели кои треба да привлечат многу клиенти поради нивниот спортски дизајн и ниската цена.
Однадвор, Curvv се карактеризира со стрмно наведнат покрив и висок заден дел. Фаровите се многу тенки и се споени со хоризонтална светлосна лента. Истото важи и за задниот дел за софистициран и модерен изглед.
Гледано од страна, моделот се издвојува по високиот клиренс и рачките на вратите што се извлекуваат. Исто така, за неговите лакови на тркалата кои се многу далеку од гумите.
Внатрешноста сè уште не е откриена, но индиските медиуми веќе опишаа дека ќе ја следи линијата на другите модели на Tata, вклучувајќи мултифункционален волан, дигитална група инструменти, мултимедијален систем со централен монитор и контрола на климата со контроли на допир.
Списокот на опрема ќе вклучува и панорамски подвижен покрив, шест воздушни перничиња, повеќе камери за надворешен поглед и адаптивна контрола на патувањето. Значи, ние гледаме на прилично напредно возило ако ја земеме предвид нејзината територија на потекло.
Механички, Curvv нуди мулти-енергетски концепт со бензински, дизел и електрични верзии. Во првиот случај, 1,2 турбо мотор испорачува 125 КС, додека во вториот 1,5 четирицилиндричен дизел блок произведува 110 КС. Менувачот може да биде рачен или автоматски, во зависност од верзијата.
Во електричната варијанта, Curvv има проценет опсег од 450-500 километри, иако претпоставуваме дека под „пооптимистички“ циклус на хомологација од нашиот WLTP. Повеќе детали ќе бидат познати на 7 август, меѓу другото, веројатно и цените.
Имајќи предвид дека цените на Tata Nexon во Индија започнуваат од 8.800 евра, цените на купето SUV би можеле да бидат на слично ниво.