СТУДИЈА: Службените автомобили најдобро возат на дизел

ОБЈАВЕНО НА:

Кога една компанија купува службено возило најчесто сака тоа да троши помалку, и да служи подлго време. Некои компании како општество одговорни, вложуваат во електричните возила, или пак во хибриди, но генерално гледано бизнис секторот сака да има возила што ќе им носат помалку трошоци.

До неодамна, огромното мнозинство службени автомобили беа за дизелот, но сега овој тип на автомобили постепено се префрла на електрична енергија. Сепак, една студија во Германија покажува дека електричните автомобили всушност не се толку профитабилни за компаниите како што изгледаат.

Излегува дека дизел моторот, кој веќе е отпишан, функционира значително подобро. Одлучувачки во овој случај е „вкупниот трошок на сопственоста“. Поради елиминацијата на стимулациите, овој вкупен трошок веќе не е помал за електричните автомобили, а понекогаш дури и повисоки отколку за автомобилите со мотори со внатрешно согорување.

Споредбата објавена на страниците на Automobilwoche на 13 различни дизел и електрични модели покажува дека: „Во период од три години, дизелите чинат во просек 1.324 евра месечно, додека електричните автомобили чинат 1.331 евра. Овој тренд го потврдуваат и пресметките на специјалистите на ADAC.

Колку се поголеми автомобилите и колку е поголема потрошувачката, толку поважни стануваат трошоците за електрична енергија. Иако трошоците сè уште се податливи кога се полни со помош на ѕиден штекер во сопствената или компанија гаража, работите изгледаат лошо кога станува збор за брзото полнење.

Со чисто електрични автомобили, трошоците за брзо полнење се тие што можат да ги победат очекуваните заштеди. Според најголемиот германски портал за електрични автомобили EFAHRER, просечен киловат-час на јавен брз полнач чини 60 центи.

Ако возачот на електричен автомобил не е внимателен кога го полни својот електричен автомобил и секогаш полни со скапи брзи полначи на автопатот, тогаш секоја предност на електричните автомобили во однос на горенаведените вкупни трошоци за сопственост брзо ќе се изгуби.

Исто така, се губи време во споредба со дизел, бензин или хибридни автомобили поради честите и бавни процеси на полнење. Опсегот останува главното прашање. Во моментов, ниту еден електричен автомобил нема шанси против економичен дизел автомобил.

Deutsche Automobil Treuhand (DAT) спроведува паралелно истражување на менаџерите на возниот парк. Резултат: Две третини од испитаниците не прифаќаат дека електричните автомобили можат да ги поминат сите растојанија во соодветната компанија само користејќи електрична енергија.

Измамата со километражата кај електричните автомобили исто така има зголемено влијание овде: во пракса, километражата што ја ветуваат производителите честопати значително паѓа од вистинската. Ова е целосно валидно за вонградско возење.

Дури и со ограничување на брзината, како што покажува сегашната споредба на AutoBild, од 130 km/h, 53 од 61 модел паѓаат на тестот. Се разбира, операторите на возниот парк и корисниците на службени автомобили се повеќе ја доживуваат оваа непријатност, а директорите на компаниите почнуваат да ги отфрлаат своите електрични автомобили.

Има уште еден проблем: високата амортизација на тековните електрични модели. Посебно во случајот на лизинг, голем дел од испорачаните возила се купуваат по истекот на периодот за службена употреба едноставно за џабе, што на работодавците воопшто не им се допаѓа.

Заклучокот е дека супериорноста на дизел автомобилите за долги патувања е сè уште голема и во догледна иднина сè повеќе компании ќе се откажат од купувањето електрични службени автомобили.

 

Следете не и на:

24AUTO NETWORK