Американската софтверска компанија Adobe Systems, позната по PhotoShop, Illustrator и Premiere, развива систем кој ќе им овозможи на компаниите и маркетинг да ги нудат своите производи и услуги преку мултимедијални системи во возила. Платформата ќе се базира на услугата Adobe Cloud Experience и вештачката интелигенција на Sensei.
Рекламите ќе се емитуваат додека сте во движење. Adobe процени дека просечен човек троши 55 минути дневно зад управувач на автомобил. Системот ќе собира податоци за локација, параметри на возачот и патниците во автомобилот и ќе нуди стоки и услуги.
Новата рекламна платформа ќе овозможи персонализација на испратените пораки. На пример, возачите кои се заинтересирани за профитабилни кредити ќе добијат предлози за различни шеми од банките.
Со помош на новиот систем, звучните реклами можат да се проследат преку проследување музички услуги. Adobe вели дека платформата може да биде инсталирана и од производителите на автомобили и од развивачите на автомобилски медиуми.