СОВЕТ: Зошто не треба да користите автоматски режим на бришачите во зима

ОБЈАВЕНО НА:

Колку автомобилот е понов и поскап толку повеќе е опремен со различни додатоци кои влеваат живот на возачите. И покрај тоа сезонскиот фактот не дозволува користење на некои од нив во целост. Доколку не ги следите советите од специјалистите тогаш навидум корисните технологии можат да се претворат во извор на дополнителни трошоци. Еден таков додаток се автоматските бришачи.

Автоматската работа на бришачите се контролира од сензорот за дожд – опција што генерално е корисна. Сензорот, лоциран на предната шофершајбна открива присуство на вода на задното стакло и дава сигнал за активирање на бришачите. Тие автоматски ја отстрануваат причината за лоша видливост без да го одвлекуваат вниманието на возачот од условите на патот.

Има уште еден позитивен аспект на оваа опција – безбедноста. Во овој случај на обилни врнежи од дожд и слаба дренажа на површината на асфалтот се акумулираат барички преку кои не внимаваат сите возачи. Како резултат на брзото поминување на сообраќајот низ баричките, со целиот обем може веднаш да се појави на вашето стакло. Тука се користи сензорот за дожд, кој, додека возачот се труди да дознае што се случило и го држи автомобилот во лентата, реагира со брзина на молскавична брзина чистејќи ја шофершајбната од вишок вода.

Доколку сензорот за дожд е благослов во топлото време, тогаш со настапувањето во зимата е подобро да го исклучите. Работата е таму, дека во зима, кога патиштата преку ден се дождливи и валкани, преку ноќта замрзнуваат, влагата во форма на мраз во дебел слој паѓа на целиот автомобил, вклучувајќи ја и шофершајбната и бришачите. Тоа не е добро бидејќи не можат сите возачи да чекаат, додека предната шофершајбна не се одмрзне целосно, а почнуваат да се движат веднаш штом ќе се појави малата празнина пред нив.

За возврат сензорот за дожд открива дека возачот почнал да вози со јасно нетранспарентна шофершајбна и веднаш се втурнува во помош, поврзувајќи ги бришачите со решението за проблемот.

Тие за жал замрзнале цврсто и уште немале време да се одмрзнат. Погонскиот мотор залудно се обидува да ги помести покривките со мраз над бришачите доживувајќи големо преоптоварување. И како резултат на тоа тој се расипува или ја нарушува трапезоидната механика одговорна за пренос на вртежниот момент од електричниот мотор кон бришачите.

Доколку автомобилот е опремен со пакет „топли опции“, што вклучува загревање на шофершајбната во зоната за излез за бришачите тогаш горниот проблем најверојатно нема да ги засегне. Во позитивен случај во текот на зимата е подобро да се исклучи автоматската работа на бришачите,. Или е подобро прво да се загрее автомобилот и да се уверите дека бришачите се движат слободно. Не ги оставајте кренати во текот на ноќта., На тој начин можете да ја истегнете гумата.

 

Следете не и на:

24AUTO NETWORK