Добрата грижа го продолжува животот на акумулаторот на превозното средство. Експертите на најголемиот германски автомобилски клуб ADAC им даваат на возачите неколку совети за одржување на батериите
Многу важно е да се намалат потрошувачите. Не користете радио, светла и вентилација подолго време без мотор (со вклучено палење), а електричните потрошувачи (на пример загревање на седиштата) пуштајте ги само толку долго колку е неопходно.
Тоа важи и за електрични автомобили, кои исто така имаат 12 V стартна батерија. Дури и кога возилото е исклучено исто така црпи енергија бидејќи некои контролни единици остануваат „будни“.
Треба да се избегнат честите кратки патувања бидејќи тогаш генераторот во автомобилот не може да доволно да ја наполни батеријата. Во спротивно, батеријата треба да биде поврзана со надворешен полнач.
Она што многумина не го знаат е дека батеријата треба да се одржува чиста. Контактот меѓу столбот на батеријата и држачот на столбот на батеријата мора да биде без нечистотија и да биде безбевно прицврстен. Користете спреј или маст за да се зачуваат врските од корозија.
Друг совет – избегнувајте го натрупувањето на топлина. Батериите брзо стареат при високи температури. Последователно, не треба да го оставате автомобилот на силното сонце во текот на неколку денови преку летото и доколку е можно паркирајте го во гаража.
Доколку автомобилот не сака да запали, треба да се стартува со помош на надворешен акумулатор. Еве како да го направите тоа:
1.Поврзете го црвениот кабел кон позитивната клема на автомобилот донатор. Потоа затегнете го другиот крај на позитивниот приклучок на акумулаторот во автомобилот кој не пали.
2.Поврзете го црниот кабел со негативниот приклучок на акумулаторот на автомобилот донатор. Другиот крај треба да оди до металната точка на блокот на моторот. Не поврзувајте го црниот кабел на возилото кое не пали кон неговиот акумулатор можат да полетаат искри!
3.Стартувајте го автомобилот донатор.
4.После неколку минути стартувајте го автомобилот со дефект. Ако не почне со работа, обидете се повторно после минута. Бидете внимателни, а после третиот неуспешен обид возилото може да се оштети. Потоа побарајте професионална помош.
5.Оставете ги и двата автомобили да работат во следните неколку минути. Потоа вклучете поголемо оптоварување како вентилатори, вентлација и светлина во автомобилот што прима за да избегнете скокови на напон и со тоа да ја заштитите електрониката на возилото.
6.Остранете го кабелот: Прво исклучете го црниот кабел од автомобилот донатор, а потоа од ново запечатеното возило. Потоа остранете го црвениот кабел.
7.Исклучете ги одново корисниците во автомобилот што прима.