Вградувањето на воздушно перниче на совозачкото место во S-класата (W 126) во возилата на Мercedes во февруари во 1988 година беше новитет во возилата, а сега се навршуваат точно три децении.
Првото воведување на воздушно перниче во автомобил е направено во 1981 година во март. Требаа шест години за некој да направи воздушно перниче и за совозачкото место. Промоцијата се случи во август во 1987 година кога Mercedes-Benz го претстави во отвореното 500 L (R129). Имаше обем од 170 I.
Со оглед на тоа што се пумпа од предната арматура, а не од воланот речиси е со трикратно поголем обем од возачкиот кој е 60 I,
На почеток во моделите на Mercedes се вградува ова перниче со доплата, а од октомври 1992 година воздушните перничиња и ABS влегоа во сериската опрема на лимузините на Mercedes.