Skoda Vison 7S – СУВ со 7 седишта и домет од 600 км

ОБЈАВЕНО НА:

Новиот модел треба да пристигне на пазарот во 2026 година и ќе биде „топ“ во понудата на компанијата. Ова отвора сосема ново поглавје за Skoda. Променеа на логото, визуелниот идентитет и насоката што следи за новите модели кои ќе пристигнуваат во наредните години. Исчекување на тоа го дава концептот Vision 7S, прототип на електричниот SUV со 7 седишта што ќе дебитира до 2026 година заедно со два други модели, спортски СУВ со средна големина и компактен седан, што исто така ќе бидат електрични.

Најавената инвестиција е огромна: 5,6 милијарди евра за електрична мобилност и 700 милиони евра за дигитализација за следните пет години. Презентацијата на новото лого, поминималистичко и дигитално, и на Vision 7S, се декларација на волјата на Skoda во наредните години: да го зајакне својот идентитет и да се издвои уште повеќе од другите марки на групацијата Volkswagen. .

Теренецот со седум седишта кој треба да дебитира до 2026 година и е позициониран на врвот на гамата на Skoda ќе биде тесно поврзан со Vision 7S прикажан воПрага. Базиран на платформата MEB, иста како и Enyaq, ветува автономија до 600 km благодарение на батеријата од 89 kWh, додека максимумот на полнење достигнува 200 kW

Електричната сестра на Kodiaq воведува сосема нов стилски јазик за чешката куќа, само делумно изведен од сегашниот. Една од главните карактеристики секако е новиот преден дел, кој е крстен Tech-Deck Face, со реинтерпретација на класичната маска на Skoda која сега зад темното стакло ги крие различните предни сензори.
Оптичките групи се минимални и витки, кои со комбинирање на вертикална компонента со хоризонтална, изгледаат како да формираат агресивно „Т“. Предното лого исчезнува: сега името на брендот е целосно напишано.

Седумте предни отвори се реални, како и отворите на задниот дел. Во двата случаи, портокаловиот централен елемент може да се извлече за да дејствува како кука.
Чистата страна е нагласена со чистите површини, опаѓачкиот покрив и тркалата од 22 инчи со затворен аеродинамичен дизајн, но и со рачките на вратите управувани со сензор и страничните камери кои делуваат како огледала. Забавен факт: браниците и профилите на лакот на тркалата се направени од стари користени гуми.

Помеѓу лаците на тркалата и над страничните рабови има други доводи за воздух, корисни за испуштање на топлиот воздух што се создава со ладењето на батеријата. Не застанува тука: тие функционираат и како подножја за вратите што се отвораат во спротивна насока.

Она што е највпечатливо – и изненадувачки – кај Vision 7S е внатрешноста, целосно редизајнирана во споредба со она на што сме навикнати и дизајнирана да биде удобен и разноврсен. Сите со големо внимание на одржливоста: не постојат кожи од животинско потекло и повеќето од облогите се добиваат преку рециклирање на отпадни материјали. На пример, подот на автомобилот се прави и преку преработка на рециклирани гуми, како и патосниците. Ткаенините, од друга страна, се целосно од рециклиран полиестер.

Покрај барањето пословичен простор и разноврсност во дизајнот на патничкиот простор, во Skoda тие избраа оригинална конфигурација која гледа шест симетрични седишта, поделени во три реда, и позиционирање на седиштето за доенчиња позиционирано наспроти задниот дел во центарот. на кабината. Тоа е најбезбедното седиште, заштитено од удари и лесно се контролира од оние што седат во вториот ред, како и со помош на камера што ги репродуцира сликите на централниот дисплеј.

Во зависност од двата режима на конфигурација Возење и Релаксирање, тогаш, внатрешноста на Vision 7S го менува својот изглед. Во првиот случај, сè е фокусирано на возењето, при што централниот дисплеј од 14,6 инчи е ориентиран вертикално.

Додека се полни или паркира, може да се избере режимот Relaxing: на овој начин воланот и таблата со инструменти од 8,8 се лизгаат наназад за да се ослободи повеќе простор додека седиштата од предниот ред се вртат навнатре и се навалуваат, овозможувајќи им на задните патници подобро да го гледаат централниот екран. кој, во исто време, е поставен хоризонтално за да овозможи подобро да се видат забавните содржини.

Седиштата од вториот ред се исто така навалени. А, бидејќи сте подалеку од екранот на допир, инфозабавниот систем може да се контролира и од далечина со вашиот паметен телефон. Кога сме кај телефоните, тие можат да се постават на централната конзола или зад седиштата преку магнети. Конечно, интерактивни површини со обоени светла кои светат низ ткаенината се интегрирани во панелите на вратите.

 

Следете не и на:

24AUTO NETWORK