Еден од големите јапонски производители на црни и обоени метали Kobe Steel призна за фалсификувани податоци од компанијата за квалитетот на производството. Станува збор за внатрешна ревизија, проверка на кој покажува се дека дел од администрацијата на Kobe Steel намерно лажела за резултатите од тестовите на металите.
На овој начин, компанијата сакала да го скрати времето на испорака. Другото што е чудна во случајот е дека Kobe Steel предал несодветен на квалитативните стандарди за производство на автомобилски компании како Toyota Motor, Mitsubishi, Subaru и Mazda. Токму Toyota е еден од најголемите купувачи на Kobe Steel.
По откритието, од компанијата најавија дека немаат информации за изменети индикатори за безбедност во автомобилите, монтажа со нивни метали. Производителот тврди дека веќе сите производи се во потребните квалитативни норми и продолжуваат да работат со секој од клиентите. Проблемот, сепак, го доведува во прашање квалитетот на металите во голем број јапонски автомобили.
Јапонските производители на автомобили, вклучувајќи ги и Toyota, Nissan и Mazda истражуваат дали лажно етикетирани производи што ги снабдува Kobe Steel влијаaт на безбедноста на нивните автомобили.
Околу 4 проценти од алуминиумските и бакарни производи што се испорачувале од септември 2016 до август 2017 година, биле лажно означени дека ги задоволуваат спецификациите што ги бараат потрошувачите.
Материјалите на Kobe Steel се користат во делови како што се хаубата, задните врати и периферните површини. Материјалите биле испорачани во фабриките на Toyota во Јапонија, а фабриките на друго место не биле засегнати, потврдуваат од Toyota.
Јапонскиот производител на метали и легури потврди дека производите се испорачани во повеќе од 200 компании, но не ги откриле нивните имиња. Се уште не е јасно дали сите компании добиле материјали поврзани со фалсификувани податоци. Според податоците собрани од Блумберг, General Motors и Ford исто така се клиенти на Kobe Steel.